Gå til innhold

Hva ser dere etter når dere er på visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker, maler småflekker, rydder og fjerner masser her. Har både katt og baby, alt i forhold til de skal "bort". Fotograf kommer denne uken.

Hva synes dere er fint når dere er på visning, hva skal til for at dere sitter igjen med et godt inntrykk? Rent bortsett fra faktaene da, tre- roms, kort vei til byen, balkong osv..

Takk for tips :)

Vi har kjøpt oss fireroms på 120 kvm med 40 kvm terrasse og hage, johoooo!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med større plass da! :o)

Det viktigste er vel at det er ryddig, lyst og nøytralt... Ikke overfylt. Sånn at man liksom kan tenke seg selv inn der... :o)

Skrevet

Er ikke i visningsmodus for tiden, men hypotetisk sett ville jeg sett etter om det var noen bomber på bad eller kjøkken (eller kjeller hvis hus).

Ellers er totalinntrykket viktig for at man skal få lyst på leiligheten. Ryddig, rent, ikke overfylt. God lukt

Skrevet

At det re ryddig og generellt lite ting på vegger og i hyller, slik at en enkelt selv kan se for seg hvordan en vil møblere det selv. Ville også sett på renhold jeg da, for det sier litt om hvor godt det har blitt holdt mens dere har bodd der.

Samt såklart at det er fint, at kjøkkendørene henger fast, og at alt virker. Ikke at en ikke kan åpne et vindu i stuen f.eks.

Skrevet

Inngangspartiet er for min del veldig viktig. Det er førsteinntrykket av huset.

Det må være ryddig og rent og uten altfor masse møbler. Luft godt ut før visningen, ingenting er verre enn andre siden "innestengte huslukter".

Hvis du har løse tepper på gulvet så rist dem ute før visning.

Balkongen bør ikke se gammel og fuktig ut, mal gjerne over litt, heng ut kasser med blomster eller små krukker med blomster som ikke tar for stor plass.

Løse lister, tepper osv bør fikses før visning. Hvis du har enjo eller annen mikrofiber poleringsklut så går over alle blanke flater og få det til å skinne til visningen. Hvis badet og kjøkkenet "skinner" på bildene vil inntrykket bli mye bedre, det ser nyere og renere ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...