Vårenzia Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Noen som vet om dette er lurt - tenker på dollaren som er så lav nå. Kan man koble et norskt tastatur til dataen? Er jo litt kjipt å mangle noen bokstaver...
Dotten Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Vet ikke om det er noe vits... Pc-er i Norge er genellt billig, og så har du jo dette med garanti og service. Ellers er jo stikkerne forskjellige i USA og her. Vi har 220 volt og de har 110. Nå følger det jo med omformer på selve strømkabelen, så det er jo ikke noe problem, men du må jo kjøpe en ekstra "stikker" (hjelp, husker ikke hva det heter... huff), som passer i norske stikkontakter! Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet det
Vårenzia Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Ingen som har hørt om noen som har gjort det?
Dotten Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 ...generelt..... skulle det stå Og du kan koble på norsk tastatur så lenge det er usb-plugg e.l.
Vårenzia Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Tenkte på mac da - de er jo ganske dyre i Norge - og dem slipper man jo service på siden det aldri er noe som feiler dem:)
Dotten Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 He, he.. Ok. Undersøk litt priser, hvordan det er med garanti (verdensgaranti osv.) ved kjøp i USA, så får du telle litt frem og tilbake om det lønner seg, også OM det skulle være noe feil med dem God tur! Husk at du må betale moms når du kommer tilbake til Norge......! 24 eller 25 %!!
Stavangerdamen Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hei. Vi sjekket prisene nå i uken som var, og vi fant ut at det er mye billigere enn hjemme, til tross for gode priser her og. Om du ikke får trekt fra norsk mva ved kjøp her, så hadde ihvertfall jeg kjøpt i USA. Ja du må ha et lite støpsel. Dvs et adapter. Det er ca 1 cm langt og tynt, så det merker man overhode ikke noe forskjell til. Alt er jo å kjøpe lader etc her, men det er unødvendig. Dersom du reiser (og ikke bestiller på nettet og får sendt hit), så får du den inn i landet uten ekstrakostnader (lov å ta med varer til personlig bruk opptil 6000 kr, se toll.no). For å få æ,ø og å så kan man som regel laste det ned uten prb. Kan du touch metoden så er det nada problem. Ipod, Iphone etc er og knallbillig i fht Norge.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Jeg leste litt fort og lurte på hvorfor og hvordan du skulle kjøpe deg date i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå