Gå til innhold

kraftig forkjølelse farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, nokon som veit om kraftig forkjølelse er farlig, har vert tett i nesen lenge men har skikkelig vondt i halsen og veldig vond hoste, kjenne de rive i magen når eg hoste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det "bare" er en kraftig forkjølelse da? Jeg mener ikke å gjøre deg mer bekymret, men det kan jo være greit å få sjekket at det faktisk bare er en forkjølelse og ikke noe annet..

Jeg har selv vært pottetett i nesen gjennom hele 2.halvdel av svangerskapet. Det kommer faktisk ikke av forkjølelse, men av hormoner som gjør at slimhinnene hovner opp.

Hoste, vond hals og tett nese er nok ikke så farlig i seg selv, men dersom tilstanden vedvarer over mange dager skal man uansett kontakte lege. Hvis du har feber bør du ta paracet for å holde feberen i sjakk. Det er ikke bra for nurket i magen hvis mor har feber, for da kan han/hun bli overopphetet.

 

God bedring da =)

Skrevet

ja var hos legen på onsdag, tok blodprøver men har ikkje fått svar enno, han sa eg var litt rød og irritert i halsen, og de kunne vere virus. hostet ikkje da men hoste no,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...