elisabeth09 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 hei, nokon som veit om kraftig forkjølelse er farlig, har vert tett i nesen lenge men har skikkelig vondt i halsen og veldig vond hoste, kjenne de rive i magen når eg hoste..
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Er du sikker på at det "bare" er en kraftig forkjølelse da? Jeg mener ikke å gjøre deg mer bekymret, men det kan jo være greit å få sjekket at det faktisk bare er en forkjølelse og ikke noe annet.. Jeg har selv vært pottetett i nesen gjennom hele 2.halvdel av svangerskapet. Det kommer faktisk ikke av forkjølelse, men av hormoner som gjør at slimhinnene hovner opp. Hoste, vond hals og tett nese er nok ikke så farlig i seg selv, men dersom tilstanden vedvarer over mange dager skal man uansett kontakte lege. Hvis du har feber bør du ta paracet for å holde feberen i sjakk. Det er ikke bra for nurket i magen hvis mor har feber, for da kan han/hun bli overopphetet. God bedring da =)
elisabeth09 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 ja var hos legen på onsdag, tok blodprøver men har ikkje fått svar enno, han sa eg var litt rød og irritert i halsen, og de kunne vere virus. hostet ikkje da men hoste no,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå