Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Man har gravlagt en av sine kjære, som ligger stelt og kledd i hvitt inne i kisten. Den blir senket ned og jordpåkastet. Blomster ligger også på kisten. Men etter at de pårørende har gått hjem, knuses kistelokket med gravemaskin grabben, for at jorden ikke skal synke sammen når lokket gir etter (etter lang tid) og at man dermed får en jevnere plen. Høres ut som skjending, synes jeg da.... Står sak om det i Dagbladet, forøvrig. Rister litt p åhodet jeg.
FuriLaks Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er bra at det har blitt oppdaget, syns det er helt forferdelig respektløst.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Så trist og unødvendig! Har ikke vært borte i at det skjer her. Her ligger jordhaugen oppå grava til den synker sammen av seg selv.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 hva ? er dette vanlig prosedyre ?? eller skal de begynne med det ?? fy søren...blir ikke kroppen knust da?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 nei fy f... nå så forferdelig , snakk om og være respektløse over de døde og familiene...............
2søtesmåh Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Det man ikke vet har man ikke vondt av...også slipper jeg å grue for å bli levende begravd iallefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå