Gå til innhold

hvor langt er jeg egentlig på vei?


mamma 2

Anbefalte innlegg

Skjønner ingeng ting jeg... trodde jeg skulle være 27 uker på vei akkurat i dag, men når jeg logger meg inn her står det at jeg er i min 28 uke. Jeg har termin 09 sept, så hva stemmer egentlig?

Går helt surr i disse ukene og mnd jeg, roter hele tiden:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamma 2 og takk for sist...:0) Det står uke 28 fordi de teller dager oxo... jeg er 26 uker + noen dager på vei derfor står det uke 27 på meg når jeg logger meg inn fordi det er den uka jeg går i.. Litt innviklet men de ligger da alltid litt foran.. hehe. Hvis du går på libero.com på når kommer babyen og taster inn terminen din så står det der akkurat hvor mange uker + dager du er på vei..:0) Har gått en del i surr jeg oxo.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og takk for sist ja :-) Det var kjempe hyggelig .-) Skal sjekke på Libro.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma2.

Jeg har lurt på akkurat det samme som deg noen ganger. Litt forvirrende med så mange måter å regne på.... hehe.

Vi har foresten termin på akkurat samme dato! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er fordi at på BIM, så regner de hvilken uke du er i! Du er altså i uke 30, på vei mot 30 fullgåtte uker. Litt forvirrende... Men sånn er det. Håper du ble klokere nå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...