Gå til innhold

ALLE med bekkenløsningerfaring, please se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan BL komme plutselig? igår var jeg på stranden hele dagen, og satt for det meste rolig på en oppblåsbar stol... kjente når jeg kom hjem at jeg var litt "stiv" vi gikk og la oss, og så på film, og når jeg skulle opp på do etterpå, klarte ikke venstre ben og holde meg oppe lengre, gjorde drit vondt i ryggen,hoftene og bena, alt annet enn og ligge er vondt, når jeg sitter må jeg legge mest trykk på høyere side,men gjør a likevel vondt, kan dette være BL?

sliter med og komme meg rundt i huset her gitt, hva skal jeg gjøre, hvem ville dere ringt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har hvertfall jeg erfart... Jeg hadde vært i fin form det meste av svangerskapet og etter en dag på jobb, pang! Kom meg ikke ut av sengen neste dag og siden det har jeg slitt med bekkenløsning.

Skrevet

ring jordmor :)

Skrevet

hørtes flott ut:(

fillern å.. jeg vil ikke, jeg vil ikke..........

har ringt, siter og venter på at hun skal ringe meg opp igjen...

arg, jeg blir så sinna, jeg er rastløs. og nå kommer jeg ikke til få gjort end ritt iallfall:(

å jeg som ikke har ordnet i stand en shit til babyen kommer heller... jajaja...ENDA MER jobb på gobben;(

Skrevet

Kom plutselig hos meg og! Var på agiltiytrening med bikkja, mye løping. Kjente nesten ikke noe ubehag i det hele tatt. Kom hjem, og så en film. Etterpå var jeg knapt i stand til å gå på do! Dagene etterpå var ikke noe bedre....

Tok kontakt med lege og fikk henvsinging til fysio, som holder på med intensiv trening. Er blitt mye bedre!

Skrevet

med andre ord, det ser mørkt ut for meg..*griner*

Skrevet

for meg høres dette ut som låsning. Kom deg til kiropraktor så ordner det seg skal du se:)

Skrevet

prata med jm, hun mente det var en kraftig bekkenløsning, ringte legen, jeg har time der på onsdag, så imellomtiden fikk jeg beskjed om og ta det med og og bruke krykker, fy fa... ass sitte på ræva i 4 uker å ta det med ro, det er ikke meg ass:(

skal egentlig ikke klage,mange har det verre enn meg meg, men føltes som og jeg fikk himmelen i hodet her!!

Skrevet

jeg ville kommet meg til kiropraktor så snart som mulig.

høres ut som en låsning. og er det det så blir du MYE bedre med en gang. jeg sverger til kiropraktor for bekkenproblemene mine.

hverken legen eller jordmor kan gjøre dette bedre for deg.

Skrevet

Forrige gang fikk jeg bekkenlåsning, noe av det høres sånn ut. Etterpå fikk jeg beskjed om at hvis jeg hadde fått diagnosen bekkenlåsning/løsning MED GANGVANSKER hadde ikke behandling kostet meg noe.Husk å få med det hos legen. Jeg hadde ikke råd til det og måtte ringe familie om hjelp hver gang det låste seg( kunne ikke røre meg og var da alene).Nå er det på'n igjen, men har lært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...