AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan sover deres små? Snuppa vår har alltid sovet lite, men nå synes jeg det begynner å bli enda mindre.. Hun sover en halvtime fra 8.30-9.00 ca ca.. Og så 1 time rundt halv ett tida.. Så sover hun fra ca 19 til 5.. Har begynt å sove litt urolig i det siste om natten også, og hender hun setter i gang dagen halv fem..! Blir sprø av at hun sover så lite.. Deres?
Marius og Jonas! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Gutten min er straks 10 mnd, og han sover hele natta fra 1830 til ca 530-6. Så sover han fra ca 8 til 9, og tar en langlur fra ca 1330 til ca 1530/16. Han har alltid sovet forholdsvis mye, og han er svært aktiv. Tror han trenger å lade opp batteriene sine etter masse lek. Den siste uka har han forandret litt på lurene på dagtid, har sovet 3 timeslurer i stedet for de vanlige 2 luerne, tror det er pga av varmen.......
fox`y Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 gutten min er 11 mnd:) han sover ca 2 timer fordelt på 2 dupper på dagen. Legger seg mellom 20-21.00 og sover da til mellom 01-02 (pupp) sover videre til ca 5 (pupp) kan være våken 1 time, sover da til halv 7-7. Trenger ikke så mye søvn han heller virker d som.
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Gutten vår er 10,5 måned, og sover også to timer fordelt på to ganger om dagen. Han sover fra 1900- 0630/0700 hver natt. Så sover han en times tid fra rundt 1030, og så en time igjen fra rundt 1500. Har alltid sovet kjempegodt om natta, men har hatt litt problemer med å få han til å sove på dagtid. Det ser imidlertid ut til å gå lettere når jeg "tyner" han litt ekstra, og ikke legger han bare med en gang han blir trøtt...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Ja, jeg lurte på om jeg skulle prøve å slite henne ut litt mer og legge henne litt senere for første luren.. Selvfølgelig før det blir for ille, men kanskje tyne henne litt mer enn nå. Kan jo være verdt et forsøk..?
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Det funker ihvertfall for oss. Før la jeg han med en gang jeg så antydning til trøtthet, og da var det mye tull, styr og gråt før han skjønte at det ikke var noen vei tilbake. Jeg tenker at ,man kan jo være litt trøtt uten at man egentlig har lyst til å sove, nå venter jeg litt lenger og da har han mer lyst til faktisk å sove..
Snupi27 Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 emilie sover første dupp fra ca 9. den varer som regel i 2 timer.. neste dupp er i 14-30-15 tiden. da sover hun i ca 1- 1 1/2 time.. hun legger seg for kvelden klokken 19-19.30 og sover til 5-6 om morgenen.. (noe som er ALTFOR tidlig for min del..) jeg holder emilie oppe til jeg merker at hun er ordentlig trøtt. da sovner hun uten hyl og skrik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå