Gå til innhold

Tilbake på jobb....


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Dett var dett!

Da er mamma-permisjonen over, og jeg skal tilbake på jobb i dag. Har senvakta i dag, så da starter jeg ikke før 1430, så det blir iallefall en rolig start. Fikk sovet litt lengre i dag, siden pappa'n tok Knerten da han våknet kl 530. Har litt blandet følelser, da det skal bli godt å komme ut i den store verden igjen, samtidig som at jeg er trist over å ikke kunne være sammen med go'gutten min hele dagen lengre..... Men en liten trøst er at vi skal reise sammen til Kreta om bare 2 1/2 uke, så da kan vi kose oss masse sammen igjen!! Og jeg vet jo at samboeren min er verdens beste pappa, og at de to guttene mine kommer til å finne på masse skøy sammen!! Så dette kommer nok til å gå bra!!! Får vel bare se frem til neste mamma-perm istedet, når enn det kommer til å bli....... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Hvordan var første dag på jobb?

Jeg begynner på mandag. Har gruet meg veldig, men tror det skal gå greit. Nå vet jeg hvilke oppgaver som venter meg på jobb og jeg må få amme-fri. Så da blir ikke dagene så lange.Vi skal også ha fri i july, så det er ikke så lenge til jeg skal ha hele dagen med ham igjen :o)

Jeg vet fra forige gang at det kan bli litt tøft den første uka pga ammingen, men vet også at det går seg til! Mine barn vil visst ikke ha noe mat før de blir tvunget av puppen.. Det vil vise seg at jeg nå har nr.2 som går rett fra melk til brøskive. Helt umulig å få i klumpen grøt, fruktmos eller middagsglass!

Vi fant foresten ut at Fred har veldig stiv nakke ennå, så vi har vært hos Melanie 3 ganger nå. Han er mye bedre, men fremdeles litt stiv. Så vi får håpe han kommer seg. Har fått noen øvelser å gjøre:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Det gikk over all forventning å begynne på jobb igjen! Marius er jo et flaskebarn, så da trenger jeg ikke å stresse med amming etc. Guttene mine har storkost seg hele uka, vært ute å lekt, vært på lekeplassen, sett på rompetroll og shoppet på gutte-butikker. Og neste hver dag har Marius på seg klær som ikke matcher i det hele tatt..... HIHI!! Og han er utrolig glad for å se meg når jeg kommer hjem, og det er jo bare herlig!!

Synd å høre at Fred fortsatt har stiv nakke. Har dere vurdert å gå til behandling et annet sted? Marius ble iallefall veldig fin etter at vi hadde vært hos Ute på Barneklinikken i sentrum. Anbefales på det sterkeste!

Lykke til med jobbstarten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...