Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 7 og er så oppblåst i magen at jeg ser jo gravid ut i 4 mnd.... :-S

Er jo skrekkelig tidlig og se gravid ut da, særlig siden vi prøver å holde det hemmelig lengst mulig...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg har det som deg..:) Er 7+3 i dag og vet ikke helt om jeg får på meg de vanlige buksene mine... Har jo bare gått rundt i sommeklær de siste ukene!

Skrevet

Hehehe, glad vi er flere da. Jeg skjuler så godt jeg bare kan jeg. Og med moten som er nå er det jo egentlig ikke noe problem, må bare ut å shoppe litt først. hehe. :-)

Skrevet

Jeg er akkurat 12 uker i dag, og har enda ikke fått noe mage. Det eneste er det at jeg ikke orker å holde den inne noe særlig etter at jeg har spist.... så da ser det jo ut som om jeg har mer mage enn før.. Dessuten, da jeg var tidligere enn nå, så hadde jeg litt mer fett faktisk rundt magen enn nå.. men det kommer vel tilbake, siden kvalmen nå har begynt å gi seg =) Har i alle fall klart å skjule det for familien (så vidt jeg vet da).

Skrevet

Husker ikke helt når magen begynte å synes denne gangen, men jeg var iallefall kommet til 6. måned tror jeg. Sen mage denne gangen også, akkurat som forrige gang.

Skrevet

måtte begynne med mamma bukse fra uke 8...

Skrevet

fikk ordentlig gravidmage når jeg var rundt 20-23 uker på vei en gang..

 

Men var veldig oppblåst fra ca. uke 5-8, tenkte det var slik jeg kom til å se utt etter 3-4 mnd..

 

Det er nok helt normalt, og det forsvinner igjen, før den ordentlige gravidmagen som hopper ut kommer..

 

Hvis noe tørr spørre deg om du er gravid fordi du er litt oppblåst er de dristige syns jeg ;)

Skrevet

Jeg er 19+1 i dag og det ser egentlig bare ut som om jeg har lagt på meg. Om jeg ikke går med veldig trang genser og tuse som strammer rett over magen... Men det begynner å komme nå, kjenner jo at livmoren er blitt stor ...

 

Så om et par uker regner jeg med at magen har fått litt mer form :)

Skrevet

fikk gravidmage i uke 20. det jeg hadde av mage før, var bare om jeg var oppblåst. =)

Skrevet

Uke 7 ca..

Ligger et bilde på profilen min fra den perioden

Skrevet

Jeg fikk mage rundt uke 5.

Dette er nr.3 og magen har kommet kjappere og kjappere for hvert barn.

Skrevet

Jeg har alltid litt mage enten jeg er gravid eller ikke.

 

I alle sv.skapene har jeg innledningsvis vært så dårlig at jeg har gått ned en del kilo, og magen har derfor krympet. Den har derfor ikke vært synlig gravid før rundt uke 20 alle tre gangene. Fra uke 24 bruker den å skyte virkelig i været...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...