Gå til innhold

Hovne hender og hoven UNDER føttene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen i formiddag. Har så hovne hender, særlig inni håndflatene, og under føttene. Litt hoven oppå bena og rundt anklene også, men værst under altså. Klør ikke på verken hender eller føtter, men det er så ØMT! Noen her som opplever det samme? (er 35 uker på vei)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OH JESS (og enda litt til)

dette er noe jeg er meeegeeet kjent med ja!!

Er så morsomt å komme til lege/jordmor og høre at de først sier, at jøss.. her er det ikke mye ødem nei, heeelt til de får se under føttene og inni hendene mine.. da blir somregel pipa en annen låt...

hehe...

fikk beskjed om at det ikke er så ofte at det skjer med gravide og at dette er egentlig en gangsk "god" måte å ha ødem på. Bortsett fra det at det gjør vondt å gå og klarer ikke engang å knyte sløyfe snart... hehe

er 30+6

Skrevet

Hehe... knyte sko (eller sløyfe) er uaktuelt ja. Sambo har fått jobben med å knyte på meg alle joggesko sånn helt passe stramt. Nå har jeg anskaffet skohorn, slik at jeg kan kippe på meg skoene uten å bøye meg så veldig og uten å knyte opp! Himla praktisk! Må kanskje sykmeles pga dette i dag er jeg redd, klarer jo ikke gå på disse føttene snart, og på jobb må jeg stå nesten hele dagen. Og må bruke hendene masse = vondt. Gleder meg til å ta på sko hver dag, for da er det litt mykere for føttene å gå på.....

Skrevet

Jeg har akkurat samme problemet, ihvertfall under føttene, men har hovne ankler og jeg da.

Men under beina er det helt forferdelig vondt, kjennes ut som jeg har gått kjempelangt med skikklig vonde sko, noe jeg absolutt ikke har gjort....

Jeg er 36+5 uker på vei, og gleder meg helt enormt til og bli ferdig med og gå gravid, for har fått mye plager de siste ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...