GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 HAr vært gravid 2 gager før en gang tom foster sekk uten foster BO I uke 11 :S jævlilg andre gang sa uke 5. Er så redd for at det ikke går bra denne gangen:_S tør ikke å ta UL tenk om det ikke er noe der inne:S Er gange kvalm da, er det er bra tegn? ikke blødd noe heller.. Er bare så j.... redd:S
Dodlimammatil2 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Heia, jeg forstår at du er redd, ikke enkelt å glede seg når en har opplevd slik før... Jeg har aldri vært gravid før, og klarer ikke helt å tro at jeg er det enda, og dessuten hvorfor skal det gå bra liksom??? Men når vi hører om det, så er det jo nesten 90 % av svangerskap som går fint, og du har sikkert brukt opp kvoten din på de som går galt til nå vil jeg tro. Nå sitter den og det går nok fint :-) Masse lykke til
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan merket du at det var bare en tom fostersekk? Er også engstelig, selv om jeg ikke har noen dårlige erfaringer som tilsier at jeg burde være det..
håper-håper... Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 skjønner deg godt. er livredd selv.. sa i mars, og håper så inderlig alt er bra nå.. er bare 4+5, og dagene går saaaaakte. skal på privat ul akkurat 6+0 bare for å se at "ting er der der skal"... grugleder meg... er sikkert alt for tidlig for å se noe også... og skal ikke se bortifra at det blir litt hyppigere ultralyder enn vanlig her... hvis alt går bra da... LYKKE TIL!! DET ER VÅR TUR NÅ
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Hey! Trist å høre at du har mista 2 ganga på rad :-( men du må prøve å tænke positivt!! D e svært sjelden du miste 3 ganga på rad å får habituell abort diagnosen å tilåme da kan d gå bra!! Æ har hadd 6 sa, 1 ma å 1 xu, men dn hær gangen klamra spira sæ fast å blei til en fantastisk gutt i magen :-)) Æ blir snart 19 uka :-) Men ska tru kor jævli de første mnd va, sjøl om æ lå å spydde i over 6 uka så hadde æ opplevd mye fanskap før å trudde nestn ikke på at hjerte til babyen slo da vi va på tidlig ultralyd i uke 12! (valgte å ta bare en ultralyd seint i 1.trimester fordi æ da følte at d va sikker) Prøv å kose dokker å tenkte positive tanka!! d går som oftest bra! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå