Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Ville bare gi deg masse sympati, jeg. Så du var på jakt, også hadde jeg tilfeldigvis litt til overs! ^^
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Takker!!! Sitter her og mesker meg i selvmedlidenhet!! Har allerede trøkt i meg litt sjokolade og skal kose meg med litt cola innimellom alle literne med vann jeg må sørge for å få i meg. Tydelig at det er kaldere ute i dag for jeg kjenner jeg har mer energi enn jeg har hatt på en stund.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hehe! Det fine er jo at man har en goood unskyldning til å spise litt sjokkis og kose seg! Deilig at det er litt kaldere idag ja! Igår morges var det 35 grader på soverommet vårt. Herlighet, det er jo farlig rett og slett! Når har du termin? Er det du som har en liten Linus i magen, eller husker jeg feil?
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Har termin 12. juli. Stemmer at det er en liten Linus i magen min. Ligger bilde av han (3d) på profilen min.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Oi! Så fint bilde! Synes nesten man kunne se søskenlikheten allerede, jeg! Så skjønn jente du har! Vi var også på 3d med lille, det var helt utrolig!
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Hehe, vi skvatt litt når vi så han på skjermen for han var veeeeldig lik. Frøkna var litt smalere på 3d ul, men sånn som hun ser ut nå så er de veldig like. Veldig fornøyd med frøkna, hun er en liten ramp, men veldig veldig herlig!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Hehe, ja, jeg så det liksom med en gang! Ingen tvil om at de er søsken. Synes det er sånn barn skal være, jeg. Ha litt glimt i øyet.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Håper lillebror blir litt roligere, da...
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Hehe, ja, de sier man skal få en av hver. Er vel kanskje derfor vi tør å tenke på å få en til etterhvert!
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Håper det er noe i det! Men hvordan blir en evt. nr tre da? Hmm.... kanskje bli ferdig med Linus før jeg tenker på nestemann! Tror jeg skal finne frem det glasset med cola nå, har nettopp tømt dagens andre vannflaske og tisset så nå er det plass til noe søtt! Rydde litt på kjøkken og stue før jeg dumper ned her igjen.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Hehe, midt imellom kanskje? Ja, kos deg med cola! Jeg skal rydde litt, jeg også! Her sovnet lille på mystisk vis helt av seg selv i vogna nå. Blir helt rørt jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå