Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Nevøen min har fått det og jeg kunne tenkte meg å unngå at frøkna fikk det nå som jeg er høygravid. Trenger liksom ikke å få super sutrete unge på toppen av det hele.
1mor3barn&1000ideer Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Jenta mi har det naa, og mener jeg nettop leste at det var smittsomt fra foer utslettet kom, til det var skorpe paa koppene. Det er veldig smittsomt, via luft og den vaesken som kommer ut av koppene. Men det er ikke alle som reagerer saa veldig. Hun som har det naa er 4 aar, og kloer nesten ikke, ellers ingen symptomer. Hun andre paa 2, 5 aar, hadde 5 prikker og det var det... Babyen paa 6 mndr har enda ikke hatt noe, saa venter spent her.
tiril Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Gå inn på folkehelseinstituttets sider, her står alt du trenger å vite om alt mulig. www.fhi.no
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 du må være forsiktig så lenge du er gravid.det fins 2 typer vannkopper,å en sort kan være farlig for gravide,vis en gravid får det,må en inn på sykehuset å bli behandla. det fikk i beskjed om når i gikk gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå