Gå til innhold

hvordan gjorde dere det med sanger i bryllupet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo skal ikke holde tale men lage en sang i steden til hverandre :) vet at mine foreldre skal også ha en sang og det samme skal mine svigerforeldre..

hvordan gjorde dere det med å lage sang i mapper osv...lagde dere mapper selv eller fikk dere et firma til å gjøre det??

mine svigerforeldre bor på Hamar så vi tenkte de kunne sende sangen ned til oss (den er til min samboer) så kan jeg skanne sangen slik at den ligger på pc min, det samme gjør sambo med min sang fra mine foreldre....da har vi alle sanger + meny på pc før vi sender den til allkopi senteret så får vi jobben gjort der....

kjenner jeg har begynt å få hetta nå er jo under 3 uker til bryllupet og vi begynner først nå med sangene *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Me kopierte og stifta i hop sangene sjølv me.....gjorde det faktisk dagen før bryllupet

Skrevet

Vi laga hefte selv og hadde med : sanger, meny, bordplassering og en side med biler av oss to i starten av heftet.

Skrevet

bilder selvsagt

Skrevet

Vi har laget et hefte med "alt": Meny, gjesteliste og sanger. Har gjort det i lite format, litt mindre enn 1/4 av A4, som en liten bok. Har sydd sammen i ryggen på symaskin og brukt ulike papirkvaliteter. Syns det er litt stusslig med "vanlig" A4-format, så har valgt å gjøre en vri.

Samme design på invitasjoner og bordkort, og takkekort når den tid kommer. Man kommer langt med litt kreativitet og myyyye prøving og feiling :-)

Vi presiserte i invitasjonene at evt sanger skulle sendes oss for innbinding innen en frist. Så har vi redigert, bestemt rekkefølge og satt designet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...