Gå til innhold

Har fått et brukt bilsete


Anbefalte innlegg

Gjest dagdrømmer
Skrevet

og jeg tror de jeg fikk det av betalte 1300 kr. Var meningen å kjøpe det men har ikke fått noen pris, tror selger synes det er litt ekkelt å ta betalt.

 

Hvor mye er det naturlig å betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor gammelt det er etc... Ca halv pris er vanlig hvis det er pent brukt og ikke gammelt. Hva med 500 og en flaske god vin feks?

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hm, ja, høres ganske fornuftig ut. Det er pent brukt, er venner av oss så jeg vet at de har varsla om det hadde vært i en smell (ellers ville jeg aldri hatt brukt). To og et halvt år siden de kjøpte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...