Gå til innhold

Vilke bokklubb for babyer velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesle jente er ikke mere en 11 uker ,men kunne godt tenke meg å melde henne inn i en bok klubb. Ønsker tips og erfaringer dere har fra de ulike klubbene. Er jo så mange å velge i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har meldt oss inn i Ole Brums bokklubb og er veldig fornøyd med den så langt:) Snuppa fikk i første pakke en "min bok" hvor man kan lime inn bilder, og skrive litt, og i 2.pakke fikk hun en bok om lyder og en sangbok:)

Skrevet

Jeg meldte Knerten inn i Go'boken da han var nyfødt, og fikk da flere koselige bøker/leker. Men jeg følte at pakkene vi fikk ikke var beregnet på Knerten sin aldersgruppe, og meldt oss ut etter bare noen mnd. Skal heller melde han inn igjen når han blir litt større og viser litt mer interesse for bøker. For øyeblikket er det mest interessant å spise og rive istykker bøkene.....

Skrevet

vi meldte henne inn i go,boken ved fødselen. Jeg er storfornøyd.

De sender bøker ut i fra fødselsdatoen hennes, slik at hun hele tiden får et tilbud ut i fra forventet utvikling.

Det følger også med et lite "blad" til mamman og pappan hvor det står litt om milepeler og hva vi kan forvente av snuppa. Jeg hadde aldri trodd at hun utviklet seg så fort, så go,boken har vært genial for oss. Jeg har hele tiden fått informasjon om hva jerg kan gjøre for å utforde henne.

hun liker bøkene vi får. vi ligger på gulvet og lserer sammen. jhun tar på bildene, lager lyder og putter boka i munnen. det er helt normalt og babyens måte å utforske boka på.

hun forstår jo ikke hva jeg leser, men banbyer liker rytmiske, rolige stemmer. senere får hun mer og mer ut av bøkene.

hun er 4 mnd nå, det har vært suksess hele veien for vår del.

hun elsker bøker og sang. ikkesikkert alle babyer gjør det..

sitter ogg ammer og skriber nå, så beklager ale skrivefeil...

Skrevet

Vi meldte oss inn i Go'boken, men var skikkelig misfornøyde. Så alle har vel forskjellig smak :)

Den første pakken var bra, med leker og tøybøker, men så ble pakkene kjedeligere og kjedeligere, men like dyre. Vi fikk flere bøker som var av så dårlig kvalitet og kjedelig at vi sendte dem tilbake. Alle var i papp og papir, så gutten kunne ikke få dem fordi han spiste dem i stykker. Mye bedre å gå i bokhandelen og velge stoffbøker og småleker selv.

Skrevet

barnas egen bokverden, for der kan du velge og avbestille mnd bok osv...

Skrevet

Emilie er medlem av Go`boken... vi er kjempe fornøyde.... koselig å få pakke i posten 1 gang i mnd... å emilie liker lekene som kommer...

Skrevet

Jeg melde Jr. inn i bokklubbens barn. Er kjempe fornøyd. Får en pakke i mnd til 169,- den inneholder bok, leke, pluss litt div varierende. Supre bøker i mindre str og med sider som er tjukke og robuste så de tåler å bli tygd litt på. Nå er Jr. straks 11mnd og han eeeelsker bøker. Er definitivt blant favoritten å sette seg ned med på gulvet. Kan både ligge å bla aleiene å ta på, se på, smake på, m,en også lese sammen med meg på gulvet eller på fanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...