Kyosanim Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Trenger sårt et eller gjerne flere tips til hva jeg kan servere til lunsj. Pleier som regel og sverge til kyllingsalat. Har lyst til å ha noe annet i morgen, dessuten spiste vi kyllingsalat sist vi var sammen. Noen som vil dele deres lunsjretter med meg?
Pysa Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137913226 oppskrift på pakistanske vårruller. lette å lage, veldig gode.
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Finnes mange gode paier å lage. En liten salat og godt brød gjør susen. Ellers er reker og hvitvin lett og fantastisk:)
Kyosanim Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Takk for tips. Mulig det blir vårruller ja. Noen flere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå