Gå til innhold

I dag blir serviset mitt komplett!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Fikk penger fra farfar da han døde som vi ikke fikk lov til å bruke på regninger og mat o.l. Jeg ville bruke de på noe som jeg kan minnes farfar med, og i og med at han var familiekjær så fant vi ut at vi skulle komplettere serviset vi fikk til bryllupet, med tanke på at vi da kan dekke likt til alle i familien! Dette blir jo en varig gave også, servise er ikke noe man bytter hver dag liksom. Og hver gang vi bruker serviset så kan vi sende en tanke til farfar!

Forrige uke bestilte jeg det vi manglet og allerede nå er alt på plass i butikken, så i dag tenkte jeg hente alt sammen. Blir stas å fylle opp vitrineskapet og fortelle farmor at vi har fått alt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wedgewood nature. Ville ha et som jeg ikke kan bli lei så lett. Tenker at hvitt ikke går like fort av moten som noe med farger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det var nydelig.

 

Vi fikk servise til bryllupet av pappas søsken. Middag og kaffe fra Porsgrund Porselen. Hadde aldri hatt råd til å kjøpe det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig fornøyd med det valget altså. Skjer liksom noe på det selvom det er hvitt. Følte at vi MÅTTE ønske oss det til bryllupet og ser jo hvor utrolig praktisk det er. Er jo ikke akkurat billig å kjøpe seg komplett servise, med mindre man tar et fra ikea. I og med at vi har stor familie og plass til 16 rundt spisebordet så vil jeg gjerne ha nok til alle også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koselig. Mamma dekker fortsatt på med servise de fikk til bryllupet til jul og andre spesielle dager. Det har minket litt av det men det er veldig spesielt å bruke det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fint servise - klassisk. Flott å dekke et stort bord!

 

Vi "måtte" også ønske oss noe ordentlig til bryllupet, jeg hadde egentlig plukket ut noe fra Åhlens (tenkte daglig bruk jeg da!), men det ble nedstemt av den eldre garde... hehe

 

Siden jeg er glad i blått, så ble det Antarktis som Vebjørn Sand har designet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var stilig! Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at det jeg liker nå antagelig ikke er like poppis om 5-10 år, så jeg tenkte at det jeg skal ha ikke kan ha noe farge og må være så enkelt som overhodet mulig utenå bli kjedelig. Står jo veldig fritt i forhold til borddekkingen med hvitt servise, men det kan fort bli kjedelig også, så jeg er avhengig av å bruke hodet hver gang og tenke litt kreativt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...