Gå til innhold

38 dager siden SA og ikke fått mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg ikke fått den nå da? Hvor mye lengre kan det gå? Hvor stor sjanse er det for at jeg er gravid? Håper å være det da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt gravid igjen to uker atter SA hver gang. Er nå ca 8 uker på vei. Ta en graviditetstest og sjekk, du er mye mer fertil etter en SA, lett å bli gravid da!

Skrevet

Til tryllepike m lykkespire.

Jeg hadde en SA for to uker siden og hadde ubeskyttet sex med mannen min. Kan jeg ha blitt gravid da ? Legen sa d måtte gå en syklus minst i mellom. Nå er jeg litt redd kan man si. Vil jo gjerne bli gravid da.

Skrevet

Grunner for at de sier at man burde vente en syklus er for at man bedre skal ha kontroll på hvor langt på vei man er. Og det er ikke noe medisinks gunn for å vente!Det sa dem til meg i hvertfall!Lykke til alle uansett!

Har du tatt en grav.test? Mensen etter en ma/sa er veldig ustabil!Men kanskje lurt å ta en grav. test.

Skrevet

jeg er i samme situasjon som deg, missbenz. Jeg har tatt en test, den var negativ, men har fortsatt ikke fått mens...skal ta en ny test om et par dager for jeg føler og håper jeg er gravid.

Skrevet

Heisann!

Trist å høre at du mistet... Håper du er gravid!

Hos meg tok det 49 dager fra jeg hadde SA til jeg fikk mensen (skuff...). Syns det var uendelig lenge å vente på mensen! Men så ble det full klaff i neste pp, ble gravid med en gang! Og nå har jeg verdens søteste jente på 4,5 mnd:)

Lykke til!

Skrevet

Tok test i går og i dag. De var positive!!! :) Så da flytter jeg inn hit :)

Skrevet

Så bra!! Gratulerer så masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...