Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 snuppa snur seg på magen med en gang hu skal sove... snur henne igjen når hu har sovnet, men tar ikke lange tiden før hu snur seg tilbake da.jeg har hatt a i senga våres de siste nettene... syns det er ekkelt og tenke på og ha henne på eget rom når hun snur seg på magen... hu vil IKKE sove på ryggen om natta uansett... og om dagen gjør hu det.. hun er 4,5 mnd gammel... er dt så farlig som de sier? før skulle jo alle bebbiser sove på magen... noen som har tips til hva jeg kan gjøre? sover dårlig sia jeg vånker og må passe på hele tide=\
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 bruker hun smokk?? den vil hindre at hun ligger med fjeset ned i dyne etc så kvelingsfaren minsker sterkt. og om hun snir seg selv klarer hun nok å snu seg tilbake om det trengs..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Prøve en babysafe pose?Da får hun ikke til å snu seg på magen. Eller du kan prøve å gjøre slik jeg gjorde til sønnen min før han lærte å stå, dytt dynen ned på sidene av madrassen, da får hun ikke snudd seg under den.
Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 hun bruker smokk, men spytter den ut ganske fort om natta.. en liten rarin hu her... så jeg gir a smokken så ofte jeg kan også... så hvis jeg legger henne i sin egen seng så skal ikke det være noe problem?
Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 hun greier og snu seg uansett.. prøvd det med dyna... hvor har de babysafe poser?????
Pysa Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 så lenge ho snur seg selv, går det bra. poenget er at man ikke skal legge dem på magen.
Ronja&Odin Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 ok=) takk for svar... da skal jeg ta meg sammen og slutte og være så hysterisk:p
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 svigerinna mi har ei på 3 mnd som kun vil sove på magen, hun har snakket med helsestasjon, og de sa at babyen må få bestemme dette selv, hun sov sammenhengende max 1/2 time på rygg hvis hun var veldig trøtt. La ungen bestemme,bare ikke ha pute i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå