så var vi 4 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Og det er altså det mest fantastiske som kunne skjedd. Nå har farmor og "far" til den nybakte storebroren fått mye bedre kontakt med han og i tillegg har han overnattet alene hos farmora si flere helger for pappaen har vært bortreist i 3 uker og han har stooorkosa seg sammens med de Forøvrig er lillesøster kjempe søt da, og helt ærlig kan jeg ikke huske at min lillegutt har vært så liten
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 samme her også :-) småen ble storebror i går. gleder meg sååå mye til og se det lille nurket :-) sååååå glad jeg er! de fortjener dette :-)
så var vi 4 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 endelig, hun hadde vel gått litt over i tillegg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 ja over 1 uke overtid. det som er dårlig gjort er at de aldri har virket nervøse i det hele tatt. mens jeg har gått rundt og holdt på og død... hehe det blir for mye spening for meg når folk skal drive og føde slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå