Taun Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har dere tenkt å gi gave til pappa`n etter fødselen? Har dere eventuelt noen idèer til meg?
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Nei, her i huset kommer vi ikke til å gi hverandre noen gave etter fødselen. Vi har jo da allerede fått den største gaven av alle..! Så vi ser ikke poenget i å gi hverandre noe som helst i den forbindelse. Men dersom nurket kommer ut den 23 eller 24 juni (sistnevnte er termindatoen), så kommer det til å vanke en gave i forbindelse med datoen. For vi ble sammen 24.juni, forlovet oss 23.juni året etter og nå har vi termin 24.juni =) Så vi velger nok heller å gi hverandre en litt mer betydningsfull forlovelses/jubileumsgave enn noen fødselsgave.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Har hørt om mamma-gave, men ikke pappa-gave før. Leste at en eller annen her inne hadde kjøpt en playstation 3 til mannen sin i pappa-gave.... nevnte det for samboeren min: Han ble helt rørt og synes det var det vakreste han hadde hørt! Tenkte med en gang at dersom jeg hadde gjort det samme, så hadde det ikke vært mye kontakt å få med den nybakte pappa'n. Så det blir nok ikke noen playstation på ham. Men han trenger en klokke, så hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe noe til ham så blir det det.
ceso Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 jeg har kjøpt en mer artig-presang jeg da... gensere til tvillingene (gutt og jente) hvor det står på gutten "If you think I`m cheeky, you should see my daddy" og på jenta sin står det "my heart belongs to daddy". jeg har ikke fått gave av han heller, og så har vi ikke så mye penger så da ble det som det ble. Dessuten eeelskeeer han sånne klær til babyer så dette er uansett en vinn-vinn situasjon for meg.. hehe
Krusemynthe Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har kjøpt en gave til han, som min mor skal sette i gangen her hjemme - sånn at det er det første han ser når han kommer hjemom etter fødselen. Jeg vet at han har veldig lyst på en skikkelig bæremeis, til nykomlingen blir turklar, men at han synes den har vært for dyr. (Han er den fornuftige av oss, jeg er den spontane, surprise!!) Så når han kommer hjem tenker jeg han blir glad for det som står i gangen:-) Enig i at det ikke trengs noen gave - barnet er det største man kan gi hveranddre - og jeg forventer faktisk ikke å få noe som helst av ham (selv om han er ganske flink til å kjøpe gaver og blomster til meg til vanlig), men jeg har så lyst til å vise ham hvor uendelig glad jeg er i ham og hvor fantastisk han har vært som støtte, far, dobbeltarbeidende, kjæreste og venn gjennom dette svangerskapet. Han fortjener å bruke litt mer tid på seg selv og på det han setter pris på - og turer i skog og fjell, med eller uten unger er en av de tingene. Derfor ble det som det ble nå. Håper ikke han er inne og leser dette ;-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 jeg ska gravere in våran sønns navn og fødselsdato på en armlenk i sølv=) syns han fortjener noe som har varit så flink og støttet meg igenom et veldigt tøfft svangerskap. Han har stått ut med mine hormon anfall med et smil så han fortjener virkeligen å bli oppskattet litt ekstra=) vil bare at han ska vite hvor mye jeg setter pris på han og at ha kommer bli en fantastisk pappa=)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 CESO: Hvor har du kjøpt de t-skjortene?? Hørtes kule ut
Hilde_85 Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en liten flaske med litt sterk alkohol *ler* så han kan få feire at han har blitt pappa Men man får se
Taun Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2008 Finner i hvertfall noe lignende på www.koolkidz.no. Denne var til deg BabyButterfly*OVERTID*
rosami Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har kjøpt en digital fotoramme (han elsker sånne tekniske duppedingser)... Da kan han sette inn bilder av den nyfødte, og vise stolt fram til de som kommer! Han er så snill og omtenksom, at jeg gjerne vil vise han at jeg setter pris på han med en liten overraskelse... Vi er jo sammen om denne graviditeten, og om barnet som kommer...synes det er viktig at han føler seg delaktig til enhhver tid
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Jeg tenkte kanskje kjöpe en god flaske vin fra 2007. Altsaa en vin produsert samme aaret som bebis og av typen som kan lagres... Og saa skal den spares til guttungen er 18 og de kan skaale i lag.. Noen vinkjennere der ute som kan gi meg noen tips om vin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå