Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Vi har gått ut i ferie, så idag blir det de siste forberedelsene før vi reiser til syden i morgen tidlig:) På dagen idag skal jeg ha sønnen til venninna mi.... Men ellers skal vi nyte ferie:D
ana baroma Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 I dag skal vi rydde litt i heimen og pakke litt til ferien. Også skal vi til heøsesøster (blir spennende å se hvor mye hun har vokst), og på babysvømming etterpå det.
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 heldiggris!! Skal på HS med minsten kl 10, så hjem å krangle litt mer med gubben før han skal på jobb
Gjest irismor Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Legebesøk Bake muffins Handle inn indigrenser til bakingen og grillingen Sommerfest i barnehagen med grilling
Koseklompen Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Blir nok litt husarbeid...nå som det ikke er så veldig varmt lenger så orker jeg kanskje å gjøre mer.. har vært helt kjørt de siste dagene. Og så skal vi på en koselig sykkeltur i dag
yasmina Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Naa er vi bare hjemme oh slapper av, ungene er paa lekerommet og koser seg. Men vi skal inn til byen, paa MALL. Ungene og maiden skal i lekeland,mens jeg skal kjoepe bursdagsgave til mini som blir 2 paa fredag. Eller dvs jeg skal kjoepe paa vegne av alle de som bare sender ned penger for det er saa pes aa kjoepe gave selv......
Trønderbærta Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Skal gjøre litt husarbeid før jeg drar på jobb om ei time. Så foreldremøte i bhg etter jobb. Så kose meg med ungene litt før de legger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå