Gå til innhold

Barnet mitt falt ut av sengen vår i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det værste som kunne ha hendt meg.. Føler meg som verdens VÆRST mor for øyeblikket.. Han er 8mnd, men alikevel!!! Huff!!!

Signerer med anonym, siden dette er såpass flaut og vondt for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok bra, ikke første ungen det har skjedd med.

Men barnet MITT falt ut av sengen VÅR......?

Fikk du barn alene..? Beklager, måtte bare spørre :)

Skrevet

Det har skjedd her også. Her var mini 7 mnd. Men det gikk bra. Vi ble mer påpasselige etter det. Men det er sånn som skjer, ikke tro at du er en dårlig mor for det.

Skrevet

Beklager, skrivefeil.. Barnet vårt falt ut av sengen vår skulle det stå.. Men jeg føler meg SÅ uansvarlig at det går virkelig ikke ann..

HI

Skrevet

Kan signere med nick jeg da :)

Og si det har skjedd med meg også, Ho eldste lå i senga mi og våknet av et dunk. Men gikk da bra, og passet på at det ikke skjedde igjenn :)

Så du er ikke alene og heller ingen dårlig mor ;)

Skrevet

Det går nok bra.. Veldig vanlig at ungene detter ned fra et eller annet sted en eller annen gang!

Kjenner følelsen - har opplevd det samme! Men den dårlige samvittigheten går over snart. Det blir nok sikkert ikke siste gang han detter og slår seg... ;o)

Unger er robuste!!

Skrevet

Skjønner du syns det var fælt, men det er mange unger som faller ut av senga. Begge våre har hatt en tur hver ut av senga vår. Minstemann, 11 mnd, falt ned fra stellebordet for noen uker siden. Da ble jeg mer redd. Vi dro til legen og alt var heldigvis bra:-)

Skrevet

Nesten litt stygt å si at det er godt å høre at jeg ikke er den eneste. Men er godt å høre at sånt kankje den beste.. Men sønnen min gråt, jeg gråt, og samboer stod å kjefta, så det var rett og slett helt forferdelig.. Trengte litt støtte her inne hos dere... Takk:)

HI

Skrevet

Samme skjedde her for noen dager siden, og nå sitter lillegutten vår der med ei blå nese, og blått kinn, men ellers helt uten men.

Ikke noe gøy opplevelse nei, men det blir nok ikke siste gang de faller og slår seg :-)

Skrevet

Det har skjedd her også.

Skrevet

Gutten min falt ned fra stellebordet.... Helt forj......! Men det gikk utrolig nok helt fint : ) Sånne ting har nok skjedd med ganske mange. Men det er naturlig nok ikke så mange som vil prate om det... Du er IKKE en dårlig mor! : )

Skrevet

Og kanskje er det værre for samvittigheten din enn det var for den lille!? :) Det er nok ikke noe og bekymre seg for - uhell skjer i de fleste hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...