Gjest Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Sover ELENDIG for tida....og når minsta våkna kl 6 så tok han henne oppi vår seng. HVORFOR kan han ALDRI stå opp med ungene med en gang når de våkner???? WÆÆÆÆÆ! Jeg sto opp selv med henne..han ligger enda...han som har snorka sia kl var 23 i går kveld. Jeg var vålen til kl var nesten 3 før jeg klarte å sovne :-( *furt-furt* Kunne dratt seg på jobb like greit da....knurr....
3 blå Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Men skulle han ikke være hjemme for å hjelpe deg? Da bør du kanskje gå å vekke han da...
Zitro Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Kjennner til den der... Når han liksom skal være flink og ta guttungen når han står opp tidlig så blir han liggendes å rope på han fra rommet våres for å få han til å komme inn til oss. Vanligvis så går nemlig ungen rett på stua. Han er 2,5 år. Grrrrr.... er så irriterende. Hvorfor bare ikke stå rett opp når vi hører han?? Det gjør alltid jeg..
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Kan ikke..har en avtale kl 10...hakket før jeg pakker kofferten og reiser hjem til foreldra mine for å sove ut....der er det stille og fredlig....hmmm....jeg tror faktisk jeg skal gjøre det..... Knall god idè faktisk.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Gjør det du, så får du hvilt deg skikkelig. Håper du får en fin dag.
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 fint å vite jeg ikke er den eneste som frister å hive kaldt vann på gubben for å få ham opp (men hadde jeg gjort det hadde jeg nok blitt kasta ut for resten av dagen...)
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Ikke frist meg......nesten så jeg får lyst til å hevne meg litt...skulle had tak i frosken jeg så uteom her i sta...putta den nedi fotenden til ham.....hehehe
☆Anonymia☆ Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 avogtil lurer jeg på om mannfolk kommer fra ett og samme sted.. trenger vel ikke si engang at jeg har vert der du er nå MANGE ganger.. syns du skal vekke han å si du trenger hans hjelp,det er derfor han er hjemme,viss ikke kan han bare dra på jobb.
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 ååå... fikk lyst å hente rompetroll.. mer slimete enn frosker... *hihi* bare lurte på en ting, om jeg ikke husker feil var du til legen, hvordan gikk det (om det var deg..dårlig hukommelse for tiden..)
Dunder Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Jammen, så kast vann på gubbene deres da! Jeg hadde også ligget og latet meg hvis det ikke fikk noen konsekvenser. Her i huset kaster vi gjerne vann på hverandre eller gjør andre ting hvis en prøver å snike seg unna. Funker som f! Krangler aldri om arbeidsfordeling!
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 ikke som jeg håpa....usikkert enda hva det er. Skal til plastisk kirurg for vurdering.
LadyLuck & Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 hmmm... *krysser fingrene for at det går din vei*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå