Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Vi bor trangt, bare 40 kvm, deler derfor rom med ungene. I natt har de hostet veldig begge 2 men aldri samtidig, den ene fortsetter når den andre har stoppet og omvendt. Jeg får derfor ikke sove da når jeg hører de hoster. Minstemann er bare 2 mnder. Blir bekymret jeg for de. Noen som vet hva det kan være med de? De er i fin form om dagen egentlig. Jeg tror selv at det kan komme av tørr luft inne her. Men vet jo egentlig ikke. Nå har de vært ganske stille resten av natta men når jeg endelig skulle prøve å få sove fikk jeg senestrekk i leggen.
Mamman til AM&JS Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Usj da..dette hørtes ikke bra ut!! Slitsomt med slike netter...pleier ofte å være sånn hos oss når mannen min er borte...da blir en av dem syke etc..skjer alltid noe spesielt da..Men men..krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Håper dine to slutter å hoste snart..her i huset gjør minsten det..på 1 1/2 år..+ tuppa på snart 3...men dem har eget rom da..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå