Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 *pris i forhold til innhold i pakken? *glede barnet har av innholdet? Vi er med i Go'boken, men jeg er egentlig ikke så fornøyd. Derfor ser jeg nå etter andre klubber.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Var med i bokklubben baby, og nå i barn. Er ikke fornøyd, bøkene har vært greie, men altfor dyre. Bedre å kjøpe bøker i butikken da.
ana baroma Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ingen:) Eller - min egen... Bokhandleren har mange fine bøker, og jeg vil gjerne velge litteraturen selv. Da blir det en minst like fin blanding av gammelt og nytt som hos bokklubbene. Og det stæsjet man får med trenger jeg egentlig ikke. Dersom hun er like interessert som meg når hun blir eldre, så får vi heller se da.
Zitro Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Meldte guttungen inn i Disney-klubben når han var 2 år. Kjempe bra pakker. Disneyfortellinger med cd og en liten gave hver gang. 159,-. Får større gaver underveis også. Har f.eks fått bærbar cdspiller, mapper til å ha cd`er i, solbriller, osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå