AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Har bare 3 uker igjen sammen med gullet mitt før jeg begynner i ny jobb.. Hadde det vært min gamle jobb hadde det vært greit, for da hadde jeg sluppet å bruke så mye hjernekapasitet på å komme inn i jobben.. Nå føler jeg at jeg blir så langt unna snuppa mi både psykisk og fysisk på dagtid.. Blir en enorm overgang og jeg har så ambivalente følelser.. Gleder meg til den nye jobben og at snuppa skal være sammen med bare pappan i 6 uker, men gruer meg likevel til å skilles fra godklumpen min... Etter de 6 ukene skal hun begynne i barnehage, og da er hun bare litt over året.. Kjenner jeg får såå dårlig samvittighet for at jenta mi må være fulltid i barnehage når hun er så liten.. Men vi trenger to jobber for å få økonomien på plass.. Sukk.. Andre som har noen tanker..?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er i akkuratt samme situasjon selv, bortsett fra at lillemor begynner i barnehagen når hu er 10 mnd. uff.. Permisjonen min er ferdig om 6 uker, og da skal pappaen ha sine 6 uker. Får mer og mer vondt i magen for hver dag som går, for jeg har begynnt å grue meg skikkelig.. Driften av arbeidsstedet mitt ble lagt ned for en liten tid tilbake. Jeg trodde jeg hadde så god tid på å finne meg noe nytt, men har desverre ikke funnet noe som passer mine kriterier enda. Vi kan trøste oss med at ungene storkoser seg i barnehage da. De lærer fort, og de får brukt energi på en helt annen måte enn hjemme.
Willy Wonka Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 9 uker igjen idag.....hvor har tiden blitt av?????
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Ja, det har gått alt for fort.. Men ble jo "advart" i begynnelsen av alle andre med barn.. Vips så går de på skolen.,.hehe. Ikke fullt så ille, men alltid rart når hverdagen forandrer seg..
Vårenzia Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jepp - begynner i slutten av juli. Da skal heldigivs mamma ha henne i to uker i sin ferie før hun begynner hos dagmamma når hun er bare ni måneder! Men vet hun får det godt der da. Gruer meg mest til å stå opp supertidlig for å levere to barn før jeg kjører noen mil på jobb!
klementinia Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Har 4 uker igjen jeg også. Gruer meg skikkelig! Hun skal jo gå hjemme med pappan til hun er litt over året, da begynner hun fulltid i barnehage. Huff, hvor har de siste 10 månedene blitt av??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå