cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Skrev et innlegg tidligere om at jeg hadde hatt et fall i dag, etter dette fikk jeg veldig vondt i skambenet, ble kvalm og dårlig og fikk mye kynnere! Nå for en time siden måtte jeg på toalettet og da kom det blod på papiret....?? Sitter nå med svake murringer i rygg og en hard mage nesten hele tiden... ER det noen som er våkne nå å kanskje kan si meg om det blir fødsel på meg snart?? Er litt nervøs da det er snart 3 år siden jeg fødte sist!
Bdur Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Jeg hadde ringt føden og snakket med dem. Bedre å være på den sikkre siden,tror du blir litt roligere også.
TM 28 Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan går det med deg nå? Ringte du føden? *spent på svar*
Guttebaby:) Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er også spent!!! Hva skjer videre med deg??
Trulte76 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Har du ike ringt føden enda? Leste forje innlegget ditt, og alle svarte du måtte ta en tlf dit. Gjør det NÅ og ikke nøl
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 har ikke morkaken begynt å løsne litt da??? ring for all del føden!!!!
cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 Hei igjen alle! Har vært innom føden for kontroll. Alt var bra å fikk beskjed om at slimproppen min var gått, så jeg ble sendt hjem i påvente av mere rier og sterkere sådan, så nå sitter jeg da her å venter...:/ Dette er jo typisk...:/
Mor til lille Anneli! Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Føler med deg! Værste som er å bli sittende sånn og vente... Har sitti og venta i snart to uker jeg... Håper du slipper så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå