Gå til innhold

noen som er våken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neinei..bare å være sånn...

er så trøøtt...øynene går i kryss...

tror jeg skal prøve å gå å legge meg igjen nå..to paracet kan kanskje ha hjulpet...ikke vondt lenger ihvertfall..bare irriterende ubehagelige sammentrekninger igjen..heldigvis legetime om seks timer...

går det an å snakke seg til igangsettelse ved tortur fra ungen sin side??

skal dette fortsette nekter jeg pent å gå slik lenge... en ting at ungen skal være utstyrt med kniv og nål..det er ille nok..men dette...ikke helsikke heller...vil ikke mere nå...nå er det nok...er begrenset hvor mye smerte man skal holde ut...forhåpentligvis kan disse kynnerene gå over til å bli rier etter hvert slik at det kan komme noe fornuftig ut av nattens tortur...er jo lov å håpe ikke sant???det positive er jo at ingen fødsel kan være verre enn den syke smerten det har vært inatt..kan ikke beskrive det engang..men det er ikke muulig og overgå..skulle fødselen innebære en værre smerte så hadde det ikke blitt født mer enn maks ett barn pr kvinne det kan jeg love dere...

men nå skal jeg prøve å legge meg...god natt alle sammen....

Skrevet

God morgen alle sammen! :)

Ny dag, nye muligheteret....ikke sant jenter??

Må for guds skyld ikke tro jeg er trøtt nå...sukk..øynene kjennes ut som sandpapir her jeg sitter...merkelig ikke sant? :P

Nei,klokken seks våknet guttungen idag..jeg har ligget og vridd meg nå på morgenkvisten og klart å vekket han..jippii..dette blir bra...

fikk beskjed nå klokken seks om å strekke meg,gjespe litt og si god morgen til han...hehe...de er nå søte... :) så nå sitter vi å ser på disney chanel...weee.....dette kommer til å bli en arti dag... lurer på om ikke den lille i magen skal sovne snart..har vært våken en hel natt nå h*n, så h*n må vel sove snart???eller er det bare ønsketenkning kanskje...sukk...

skal se om ikke jeg får duppet litt i stolen litt innimellom ihvertfall... :-)

håper dere alle får en fantaaastisk dag idag!!! :-D

Skrevet

Hei fine sommerfuglen :)

Stakars, så lang og ensom natt? Jeg duppet på sofaen til klokken var halv fire i natt, vekket innimelom med nystekt pizza fra natterangler-samboeren min ;) Skulle visst om deg og slengt over et stykke.

Håper de kynnerne dine fører fram snart, kjedelig å gå slik på ampen. Jeg hadde ingen kynnere forrige gang,men er i gang med nr 2, så forventer noen denne gang. Om leenge ;) Håper du får deg luren din!

Skrevet

heia uglemamma :)

ååh...pizza hadde nok smakt godt...

akkurat spist grillbein jeg nå..hehe..har ikke hadd det tilgjengelig på 6 måneder nå så det var sykt godt...

sukk...håper virkelig natten inatt kun var et engangstilfelle...har lovet ungen å ikke klage mer over knivstikkingen h*n har bedrevet med om h*n bare kan slutte med hva enn h*n har gjort inatt...så håper det funket..h*n har ihvertfall roet seg nå,så nå er det kun kynnerene som er ubehagelige... :-)

så no vente eg kun på at noen skal komme hjem slik at jeg kan prøve å duppe litt igjen..fikk meg hele 15 minutter med dupping i stolen tidligere idag...så er ikke opplagt til noen fødsel i nærmeste framtid uansett nå...

men no har jeg no sendt mannen min avgårde på en kjøretur på 10 timer,så trenger ikke skje noe mer før inatt ihvertfall...hehe....

nei huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...