Gå til innhold

Redd for at jeg ikke kommer til å få rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1 dag på overtid og har putselig fått det for meg at jeg kanskje ikke kommer til å f å rier noen gang. Bakgrunnen er nok at jeg for 3 år siden haddde KS etter tidlig vannavgang uten rier- og fikk infeksjon i.l.a de 2 døgnene de ventet på at riene skulle starte av seg selv- 15 dager før termin.

Har så utrolig lyst på en vanlig fødsel (merkelig vil kanskje noen si)- men¨er dette noe som skjer alle andre, men ikke meg?

Merkelig følelse dette- å gå og LENGTE etter å få skikkelig vondt, liksom.

Er dette bare et latterlig ønske om å få være kvinnen som ville overlevd i uritiden, hehe? Sitter vel her og er litt hormonell og utålmodig. Noen som forstår meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg kjempegodt... hadde også hastesnitt første gang. Hadde rier, men ikke vonde rier, men fikk ikke åpning. Vannet gikk, og jeg fikk høy infeksjon, så måtte de hente ut gutten...

Så jeg har det igrunnen ganske likt som deg... bare at jeg bekymrer meg for det allerde nå, og er ikke mer enn i uke 31 ;-)

Lykke til i alle fall. Håper du får rier nå, og at ting går som det skal :-D

Skrevet

Takk for svar, Lykkelita.

Ja, det høres ut som vi hadde omtrent samme opplevelse.

Siden du ihvertfall hadde rier, så kan det hende det likevel hjalp på litt slik at du ikke er fullstendig å regne som førstagangs- dermed vil det kanskje gå lettere nå? Dessuten tror jeg det er vanlig at de forsøker å utvide åpningen i livmorhalsen til 2-3 cm under operasjonen- for at det skal gå bedre neste gang.Det gjorde de på meg.

Du må ha lykke til- det går uansett bra til slutt!

Vi får trøste oss med at et KS vanaligvis går greit også- ikke verst tenkelige utfall, ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...