*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Min baby på 7 mnd nekter totalt å ta flaske når hun våkner på natta.. Noen som har tips til meg?? Jeg tenkte meg en tur ut snart, men det begynner å se dårlig ut... :-S
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Har du prøvd ut forskjeliige flasker? Ei venninne av meg måtte prøve seg fram før dattra ville ta en flaske. De endte opp på MAM sin. Gutten min tok avent sin med en gang. Sønnen til ei anna venninne bruker Dr. Brown nå. Hvilken har dere prøvd da? Tar jenta di smokk? Prøve å gi henne den først...Så tar du smokken og setter flasken rett inn så kanskje hun fortsetter å suge. Når hun da merker at det kommer melk så fortsetter hun kanskje. Tror du bare må prøve å introdusere flasken jevnlig, enten det er på dag eller natt. Prøver du først på dagen, så er begge litt mer våkne til å gjennomføre hvis du skjønner.... Lykke til
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har prøvd avent, chicco og tupperware.. Hun tar for såvidt tupperware flaska når hun skal ha vann eller babyjuice, men når hun er sulten, er det enten pupp eller ingenting.. Nei, sutt ville hun aldri ha, så det nytter ikke å lure henne på den måten heller
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Hei. På gutten vår så hjalp det å bruke ett hakk større på flaskesmokkene, brukte avent og smokk 3, da tok han plutselig flaska, ble nok lettere å drikke:) Dumt jeg ikke tenkte på det når storesøstra var baby,for hun fikk vi aldri til å ta flaske..
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Jippi!! Jeg prøvde med en litt større enn hun er vant med, og hun spiste faktisk håper bare det går bra på nettene og, det er som om hun ikke en gang vurderer muligheten.. :-S takk for gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå