Gå til innhold

Mannen din elsker deg ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis følgende symptomer er tilstede:

* ønsker heller å gå på byen med kompiser en med deg

* ønsker å trene eller gjøre andre aktiviteter for å unngå å komme hjem

* melder seg ut av barnestellet hjemme

* er sur og grinete

* finner alltid mat til kun seg selv og ikke deg

etc etc etc.

Sånn har jeg det, og jeg elsker ikke min mann. Virker som om mange her inne har menn med disse symptomene. De elsker dere ikke, hadde de gjort det, hadde de aldri vært så egoistiske!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De elsker vel heller ikke barna sine når de gjør alt de kan for å unngå dem.

Skrevet

De kan godt ekske oss, selv med alle de "symptomene". De er bare ikke forelsket. Det er noe annet.

Skrevet

Synes de fleste argumentene dine (med unntak av barnestell eneste, med mindre det er spesielle forhold som gjør det) er hel vanlig i ny og ne, og ingen grunn til å tro en ikke elsker en.

Skrevet

Enig med HI. Broren min var sånn med forrige samboeren og han fortalte meg at han ikke elsket henne. han fikk ny samboer for ca. 6 år siden og det er ikke sånn med henne.

dette er jo veldig sårt for folk, så mange kommer til å svare at du er helt på jordet. Er vel lettere å trøste seg med at alle menn er sånn enn å innse at man har valgt en dårlig partner.

Skrevet

Da elsker mannen min meg :)

Skrevet

Helt enig med HI.

Dersom man elsker noen, setter man den personen høyere enn seg selv.

Skrevet

Hmmm...jeg elsker mannen min, men vi har igrunn et likeverdig forhold hvor jeg tror begge plasserer hverandre likt.

Uansett elsker jeg han nok til å la han gå ut, eller trene, eller få være litt gretten uten å tro han ikke elsker meg.

Skrevet

en skal jo pleie hverandre i et forhold.

være der for hverandre. ikke bare den ene..

Skrevet

så lenge du får gå ut eller trene like ofte som han.. eler er det bare du som unner han ting, mens han ikke unner deg noe?

Skrevet

Håper du har planer om å flytte fra mannen din da, siden du ikke elsker han, ikke rart han er sur og ikke har lyst til å være hjemme da egentlig!

Skrevet

Og min mor sa...

skifter han parfyme og hårstil. Og kanskje begynner å trene i tillegg da er han utro. Jeg fnøs av det, trodde menn ville gjøre slikt for egen del eller for meg i et langt forhold men dessverre hadde hun rett og jeg feil.

Skrevet

Jepp, skriver under på den der. Og når de tar 100 situps hver bidige kveld, helt plutselig, etter mer enn 10 års ekteskap,og aldri har gjort det før...

Skrevet

Samboeren min glemmer alltid å gi meg et glass vann ved siden av middagen, tar kun til seg selv. Elsker han meg ikke lenger?

;-)

Skrevet

Akkurat det samme skjedde meg........ rart å tenke på i ettertid! Og det varte i langetider før jeg oppdaget det. Så ikke tegnene før etterpå!

Skrevet

det var til anonym som hadde en klok mor:) 01:05

Skrevet

Det er jo JEG som trener osv. ikke han. Jeg er ikke utro heller, selv om jeg trener;-p

HI

Skrevet

tja du skriver litt om hverandre her, først sier du at mannen ikke elsker deg pga disse symptomene, deretter konkluderer du med at du ikke elsker han pga symptomene.... to ulike ting det der....

Skrevet

Nei, hvor står det at min mann ikke elsker meg? DIN mann elsker DEG ikke, står det i overskriften. Ville bare gjøre disse damene som sutrer over mannfolkene sine at jeg har det sånn. Dersom de blir behandlet på samme måte som jeg behandler min mann, elsker de mest sansynlig ikke kvinnene sine. fyi.

Skrevet

Helt enig med HI.

Dere kan si imot henne så mye dere vil, jeg vet ingen av oss liker den kalde sannheten, men om en bryr seg og er glad i deg så gjør han ingen av disse delene, kanskje hvis man har kranglet ja, men ikke ellers!

Skrevet

*med ønske om å opplyse flere*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...