Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært på kurs hele i går og deler av idag.

sambo og jeg hadd avtalt at på kvelden på lørdag skulle vi grille sammen på kursstedet og dra sammen hjem. han kom for sent:( og i dag skulle han på cup(raaufoss-enga) og så komme hjem så vi kunne ha litt kjærestetid sammen ettersom jeg ikke synes vi har hatt noe særlig tid sammen i det siste så avtalte vi dette. men kom han hjem? nei han er ennå ute (tror han er på vei hjem nå) og er kanakkas dritings! kjenner jeg blir så såret når han gjør sånn og det er hver gang han er ute med kompisser! tror ikke han skjønner at vi har en 2 mnd gammel datter og at det ikke bare er mitt ansvar at jeg trenger litt avlastning og at vi som et par trenger tid sammen bare oss to!

og på fredag var det firmafest og vi avtalte at han skulle spise så være litt igjen og så komme hjem litt tidlig siden vi skulle opp tidlig lørdag og slik at han kunne hjelpe meg med kveldsstell og slikt da det er om kvelden det er mest å gjøre med snuppa. endte med at han kom hjem halv 1 og var dritings -IGJEN

jeg kjenner at jeg blir så lei, for jeg elsker han, men blir så ufattelig såret gang på gang!

noen som har noen råd? eller ord om dette?

takk som gadd å lese dette ble langt og kronglete=S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg utrolig godt, ikke at jeg har hatt samme problemet her, men det høres ut som han kanskje har et alkoholproblem?

Du får stille han et ultimatum, deg og barnet eller han og kong alkohol!

Skrevet

Skjønner hva du tenker ja.... :(

Heldigvis så har min redusert kraftig på drikkinga etter Emilie ko til verden!!! :) Før så var det helst 9 halvlitere både på fredag OG lørdag! Nå så tror jeg han har vært full 3 ganger på 3 mnd!

Jeg har ikke nekta han å ta seg noen pils, men nå så har jeg rett og slett måttet pålegge han det å stå opp med Emilie 1 gang i helga, så da ble det plutselig andre boller de siste ukene! :)

Har du noen du kan være til inatt da? Da hadde jeg ville skrevet et brev til han, pakka en bag og dratt dit du kan dra! Og gitt han et ultimatum "fylla eller familien"!

Skrevet

jeg tør ikke la han være alene om natta med jenta heller, for han våkner ikke. så er det min leilighet og vi bor under mine foreldre så litt vanskelig. han kom hjem nå uten å si ordentlig hei bare "hår det bra?" jeg svarte jo nei seff, for det gjør det jo ikke når han gjør sånn. så gikk han og pussa litt tenner og gikk å la seg:(

Skrevet

Du bør ta deg en skikkelig prat med han og si at sånn som det er nå, det går ikke. Du og babyen bør komme først, ikke drikking med kompisene. Synes synd i deg

Skrevet

hvordan skal jeg skrive ett sånt brev da? skal spørre ei venninde eller noe om jeg kan få sove der, eneste problemet er at nesten ingen har plass..bare små hybler

ååå, er så frustrert

Skrevet

nå har han sovna og det er umulig å sove i den alkoholstanken inne på soverommet, så blir sofaen på meg og vugga i stua på lillemor inatt siden det er klin umulig å vekke han. vil ikke at lillemor skal sove i den luften der inne, blir kvalm av å gå inn dit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...