Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 jeg har smakt den nye sandwichen med jordbær og vanilje, og den var helt fantastisk!!! synes jeg iallefall....ifølge testen på vgnett så kom den dårligst ut i en test..hehe bare meg som har dårlig smak sikkert
pøber´n & je Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Jeg syns ikke den var noe særlig. Men ananasisen fra Hjem is, Den er digg den
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Choco crisp fra Hjem-Is..... Sandwich Kræsjpink Båtis Snickersis Kroneis Royal Mandel ah... iiiiiiis.......
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Liker helst 2 litere jeg, masse is... Og den beste var vanilje med sjokoladebiter!!!! Ellers liker jeg daim-is ganske godt.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 vanlig sandwich er en av mine favoritter....og kroneisene :-)
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 dytter litt jeg, sikkert flere iselskere her nå..hehe'
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Kroneis jordbær sandwich Og så noen is fra gamledager: Vaniljeis med saftistrekk fra isbilen (mulig å få fatt i den enda?) Flipp og flopp eller noe sånt
OsloMor Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Den nye fruktisen til Diplom is med bringebær og pasjonsfrukt, veeeldig god ja! Ellers så er Gullpinne, Båtis; Sandwich original og Kroneis med sjokolade mine favoritter:-)!
(0_o) Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Snickersis!!! Det er NAM! Eller lionisen... Mmmmm :0)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Og en is jeg spiste mye av mens jeg var gravid og hadde dilla på softis - husker ikke hva den heter men det var en sorbetaktig is som likevel var litt kremete (pinneis) med bringebærsmak (tror jeg) som var litt oval med en liten "tut" på toppen som gikk ut på ene siden... var trekk på den også. Solgte den i fjor sommer. Noen som husker hva den heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå