Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Har ikke krefter i lilletåen, engang. Og så skulle jeg dratt fra mannen min.Men har altså ikke krefter.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Har du krefter til å ta en telefon? Du bør ta kontakt med fastlegen din, og derifra få time med psykolog. Det er en vei ut av det, men du trenger hjelp!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Men krefter til å sitte å skrive på bim om hvor vondt ting er, det har du ? Tar ikke mye krefter å få f.eks hjemmebesøk av f.eks psykolog.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Har kanskje ikke valg. Men der kom tårene. Tror jeg skal gå og legge meg,og gråte så det spruter.Sliten av alt. Har så mange ting som ligger meg på hjertet, og vet ikke fram eller tilbake på meg selv lengre.Noen ganger lurer jeg på om jeg er så verdifull som jeg innbiller meg at jeg er. Og at det kanskje var bedre om jeg stille bare sovnet og aldri våknet mer. Men jeg vet det er dumt. Og uaktuelt. Hvam skal ta seg av den lille,om ikke jeg er her? Tror jeg trenger at noen tenker ekstra sterkt på meg i natt. klemmer fra en
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Når du sitter på dataen nå. Gi inn på www.telefonkatalogen.no og finn tlf.nr. til fastlegen din! Og ring dit i morgen. Det er målet ditt i morgen! Det er alt du trenger å gjøre i morgen! Få en time!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg skal tenke ekstra hardt på deg i kveld jeg. Jeg skal til og med be for deg selv om jeg ikke er spesielt kristen. Hvis du lover meg og deg selv at du ringer til fastlegen din i morgen. Hjelpen kan være noen få tastetrykk unna vet du Og du trengs i verden! Du er nyttig! Du har et barn som trenger deg. Og du trenger å leve for din egen skyld. Du er inne i en depressiv periode nå, men den kan du komme ut av. Hvis du lar noen hjelpe deg Klem til deg i kveld. I morgen vil jeg høre om du ringte til fastlegen din!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Tusen takk. Det varmet mer enn du aner. Hatt en lang og vond dag i dag,og har det ordentlig tungt inni meg. Skal se an formen i morgen,og ringer legen min om det føles likedan som nå.Ser ikke ei lysstripe i enden av tunnellen engang,men den er der sikkert.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Joda, lyset er der. Og du skal finne det kjære deg. Ikke gi opp håpet, tenk positive tanker selv om det virker vanskelig. Du er en sterk person selv om du ikke tenker det nå. Vil du være så snill å ringe legen din uansett i morgen? For hvis du har hatt en tung og vanskelig dag idag, og må se an formen for i morgen, så er det god nok grunn til å ringe legen. Du lider av en sykdom, men det er ingenting galt med deg. Det finnes hjelp for sånt. Og det er mer normalt enn du tror. Det er ikke noe galt med deg ok? Det må du tro på. Vet jeg er en anonym kanskje på en annen kant av landet, men jeg vil gjerne vite i morgen om du ringte legen din..... Du må ha hjelp. Nå skal jeg snart gå å legge meg jeg også..og tenke på deg som trenger hjelp. På deg som noen bryr seg om, på deg som er den beste mammaen for ditt barn. God natt verdifulle du :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 00:04, det er ikke avslappende å sitte på nettet. Det er en måte man kan flykte fra hverdagen for noen av oss. Jeg har snakket med noen i dag. Og fått litt hjelp til å gå fram, et lite skritt av gangen. Har ikke matlyst lengre,og vet jeg er deprimert. Det er da en start? Hi
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #13 Skrevet 9. juni 2008 De ER avslappende å sitte på nettet, skulle det stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå