Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Nå skal naboene flytte og ungene deres på 12 og 10 år har byttet bhg og skole hvert eneste skoleår, foreldrene er rastløse og slår seg ikke til ro noe sted. Guttungen på 10 år, gråt noe forferdelig tidligere i dag, han sa han skulle bli boende igjen og nektet og flytte til en annen kant av landet. Ikke får jo ungene stabilt nettverk og gode venner heller av all denne flyttingen. Kona sa de hadde flyttet 17 ganger siden ungene ble født, det kan da umulig være bra? Hvorfor kan ikke barnevernet gripe inn i slike tilfeller? kan da umulig være bra for ungene? Ble virkelig lei meg av gråtingen hans.
愛 siusiu 龍 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 hvorfor flytter de så mye da? det er ikke bra for barna å flytte rundt så mye, så stakkars barn ja.. :-(
Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Flytter fordi at foreldrene er rastløse, de klarer liksom ikke og slå seg til ro med noe, det er trivelige mennesker, men både mannen og konen liker og bli kjent med nye mennesker og bo ulike steder, hun sa at det ikke var bra og slå rot et bestemt sted.... Blir rett og slett bare oppgitt.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Stakkars barn. Skjønner ikke hvorfor de velger å få barn jeg når de ikke klarer å ta det med ro for barna sin del. Jeg hadde faktisk kontaktet bv hvis jeg var deg for å høre hvordan enn kan hjelpe de stakkars barna. De blir veldig rotløse og føler seg ikke hjemme noen plasser for det rekker de jo ikke.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Min manns far flyttet mye da han var liten grunnet jobb innen marinen/militæret.Ikke bare i Norge men rundt hele verden. Har 4 søsken alle har klart seg veldig fint alle sammen. Men alle 4 bor har bodd stabilt mens deres egene barn har vært små. Men de ungene igjen som min mann har reist masse opplevd verden fra ung alder men har alltid hatt 1 base. Det å ringe barnevernet eller si att de aldri burde fått ungene sine syntes jeg går litt langt. Men er trist om de ikke klarer roe seg slik att de kan samle litt røtter, venner og minner fra 1 sted i barndommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå