Gå til innhold

savnet bli stort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her å reflekterer over dette svangerskapet som nå begynner å nerme seg slutte....

er som alle andre sliten og lei av å gå gravid, men så datt det ned i hodet mitt att denne epoken av livet snart er over, og jeg må innrømme at jeg liker meg her inn på 3.tri. hvor vi kan snakke om alt og dele alt fra bekymringer og gleder til morsomme historier.... så da er spørsmålet, hva skjer etterpå??? joda vi går videre, men kmmer til å savne dere her, savne det å kunne spør om alt, og dele mange ting.... er det bare jeg som tenker sånn??? uansett vil jeg si Tusen takk for alle råd, støttende ord og artige komentarer i dette svangerskapet her jenter, så håper jeg sommeren blir herlig og alle får en fin fødsel med gode minner

klemmer fra meg til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener! Jeg har tenkt litt på det samme, og jeg har hele 40 dager igjen!! Det finnes vel noen skravlesider for nybakte foreldre også, regner jeg med...

Men jeg har også tenkt på hvordan det vil bli å få ut tulla fra magen (er førstegangs). Lurer på om jeg kommer til å savne å ha henne inni magen. Det er jo så kjekt med alle sparkene, å stryke på og snakke til magen! Men, det er jo sikkert enda bedre å få møte henne, da! Uansett, så liker jeg å være gravid, og synes hver dag er like spennende (borsett fra når jeg sliter med halsbrann, hormoner, hovne føtter og fingre, osv. hehehe)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...