Gå til innhold

Nettbutikker for barn i USA som sender til Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å benytte meg av den gode dollarkursen, og vil gjerne handle litt over nettet til stesønn:)

Noen som vet om noen fine nettsider (gjerne med merkeklær eller billige "bruksklær") som sender til Norge??

På forhånd takk for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen må det vel være som handler litt på nettet fra USA og har noen tips??

Skrevet

Prøv google, kanskje han vet

Skrevet

......først så melder du deg inn HER;

http://www.jetcarrier.com

Så handler du det vil ha på den nettbutikken du ønsker selv om dem ikke sender til Norge fordi du har vært så smart å melde deg inn på jetcarrier først........

Skrevet

Har prøvd han, men jeg vet ikke helt om jeg klarer å formulere meg slik at han forstår hva jeg mener...

Kommer i alle fall ikke frem til noen gode sider med litt ålreite klær engang.. Finner mange som ikke sender til Norge da, men har sett flere skriver her inne om at de handler på nett...

Og tenkte kanskje det var lettere å få noen konkrete tips da, vet du;)

Skrevet

Jøss... det må jeg prøve...

Takk for tipset!!

Skrevet

Det er det ;) var bare et forslag til hvor en kunne begynne å lete om ingen visste om noen.

Skrevet

Og godt forslag var det;)

Jeg kunne vært susete nok til å glemme det også jeg, så takk for tipset uansett:))

Skrevet

Må det være fra usa?

Handlet en del selv (men ikke akkuratt dette), og virker generelt som det er få butikker der som sender til hele verden, og når de gjør er det dyr porto. Hva med England? Mye god erfaring derfra.

Men..om du kommer over noen gode så post de her da, kunne trengt ett og annet tips selv :)

Skrevet

Her er noen tips:

www.gap.com

www.gymboree.com

www.macys.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...