Alvorlig Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Jeg sitter her og vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette her... Livet har blitt så komplisert. Er i et forhold og har et barn med mannen jeg bor sammen med. Forholdet vårt har variert opp og ned, stort sett har vi hatt det fint sammen. Har aldri følt at han har vært den Store kjærligheten dessverre, mer en jeg ble sammen med for å komme over en stor forelskelse og som jeg ble glad i og bestemte meg for å satse på. Så, etter fire år sammen fikk vi barn og har hatt det ganske bra de siste årene. Helt til januar i år. Da var jeg og noen venninner på byen, møtte en som jeg har jobbet litt sammen med tidligere, havnet i samtale med ham og falt pladask... Det skjedde ingenting mellom oss, har ikke gjort det siden heller, men jeg får ham ikke ut av tankene! Hva i himmelens navn skal jeg gjøre for å komme over han her? Jeg ønsker ikke å bryte opp familien, eller være utro, men når jeg tenker på ham hver dag, drømmer om ham om natten, blir jeg helt gal... Hva skal jeg gjøre? Og det er ikke slik at jeg til stadighet treffer ham, nå har jeg ikke møtt ham på nesten to måneder, likevel har han tent en ild i meg som vanskelig lar seg slukke...
Alvorlig Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2008 Tja, ikke lett med slike ting som "har satt seg på hjernen". Kanskje du bør tenke gjennom om det forholdet du er i virkelig er det rktige siden du tenker så mye på en annen?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 He he morsomt å svare på sine egne innlegg eller??
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Det virker som du har gode råd til deg selv;o) Lykke til.
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Hihi:-p Da får man jo de svarene man vil ha da hvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå