frøken blå Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 1 - Hva er det ekleste du noen gang HAR spist? 2 - Hva er det ekleste du kan TENKE deg å spise?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 1: aspik 2: testikler eller andre innvoller
cherry coke Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 1.makrell i tomat og leverpostei/lever. 2. Ingen anelse. Har spist mye rart i mitt liv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå