Gå til innhold

Microlax.....er det greit å ta det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

finner ikke noe om det på nettet, men har hatt en del magevondt den siste tiden.

kan man da ta microlax når man er gravid?

tar det ca 1 gang i året ellers, for er plaget av "voksen kolikk" som jeg vil kalle det.

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal være trygg. Brukte den forrige sv.skap, og gjør det i dette også. helt ok sa jordmor og legen:)

Skrevet

supert, takk ;0)

synes det er vemmelig å ta noe når jeg ikke har hørt med legen.

men da er det ihvertfall trygt. har behov for den innimellom bare.

 

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...