Glad_mor_85 Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 finner ikke noe om det på nettet, men har hatt en del magevondt den siste tiden. kan man da ta microlax når man er gravid? tar det ca 1 gang i året ellers, for er plaget av "voksen kolikk" som jeg vil kalle det. noen som vet??
Heaven har født::) Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Den skal være trygg. Brukte den forrige sv.skap, og gjør det i dette også. helt ok sa jordmor og legen:)
Glad_mor_85 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 supert, takk ;0) synes det er vemmelig å ta noe når jeg ikke har hørt med legen. men da er det ihvertfall trygt. har behov for den innimellom bare. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå