(0_o) Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hmmmm.... Det slo meg at mini ikke kan noen "kunster" Hehe... Han banker i bordet hvis vi gjør det da, og elsker å stå i sofaen. Men sier ikkeno annet en pappa, dadadaaaaa osv Og så lyder han jo navnet sitt. Ikke ruller han seg rundt ennå heller... Hva kan/kunne deres små da de var 6,5 mnd ca? Er bare litt nysgjerrig :0)
Pysa Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 det husker jeg ikke, men begge lærte seg tegn til tale litt senere enn dette. tenk så kjekt at babyen din kan be om å få pupp, drikke, spise, mer, lese osv i en alder av ni-ti mnd! http://www.sign2me.com/video.php klikk på jenta i gul t -skjorte
Mor&barn Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Han ruller rundt alle veier, åler seg bakover. står på alle fire og ruger. Ler seg ihjel av bø tittei. Og har et godt øye til absolutt alle lysestaker, skuffer og knusbare ting når han freser rundt i gåstolen
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Krabber og ruller fra rygg til mage. Gidder tydeligvis ikke å lære seg å rulle andre veien. Lager masse lyder, men bare vokaler, sier ikke dadada og pappa som din gjør.
pandabjørn Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 jenta mi kan rulle fra mage til rygg og omvendt dette kunne hun når hun var 4mnd lager masse lyder og ler mye, hun klarer å reise seg når hun står på knærne og jeg holder henne og hun snur seg rundt på teppe........
yasmina Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Minstemann var tidlig ute og rullet begge veier, aalte seg, proevde aa reise seg opp osv....(husker ikke helt) Eldstemann derimot var roligere, han rullet vel ved 6,5 mnd, men ikke noe mer enn det, gikk enda flere mnd foer han aalte seg, kroep, gikk ikke foer han var 16 mnd osv. I dag er han 3 aar og snakker baade engelsk og norsk, er kjempe flink motorisk og har akkurat laert aa svoemme alene.... Naa virket ike du bekymret da, men ville bare si at de tar det igjen uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå