Gå til innhold

Hvordan er en LINE da??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i GUDS NAVN!!!!!! Skal det bare være sånne drittkjedelige navneinnlegg her inne nå? Hvor lenge skal denne møkka pågå? Hvem faen bryr seg om hva vilt fremmede assosierer med ALLE navnene i hele jævla landet????!!!!!!

ARGH!!!!!

Skrevet

Høres billig ut!! typisk guttejente med dritt under negla!

Skrevet

ingen har sagt du må henge her inne hvis det er innlegg du ikke liker! :) er jo bare på gøy da vettu!! ingenting å bli sinna for!

Skrevet

Line er født sent på 70-tallet, og ble en selvstendig jente. Hun har lyst hår og blå øyne. Mange venninner, og fikk tidlig fast kjæreste. Klarte likevel ikke å slå seg fast til ro før hun ble 25. Da traff hun en mann som hun flyttet sammen med, fikk først en jente, og nå venter hun jente nr 2.

Line var veldig glad i håndball som ung, og var toppscorer på laget. Det er imidlertid noen år siden, og den tidligere slanke Line har lagt på seg noen pent kledelige mamma-kilo. Hun er foreldrerepresentant i bhg,og elsker å lage god mat. Til daglig jobber hun som hjelpepleier, men er nå sykemeldt pga bekkensmerter.

Skrevet

Line er ei pen jente med en perfekt familie. To vakre barn og en kjekk mann med penger.

Skrevet

Dette var litt snålt. Jeg heter nemlig Line. Jeg er født på 70-tallet. Er en selvstendig jente med lyst hår og blå øyne. Har hatt fast kjæreste når jeg ble 21, som ble min mann. Jeg har spilt håndball, fotball, volleyball og har danset ballett. Jeg er slank. Er interessert i hva som skjer i barnehagen til ungene, men ingen representant foreløpig. Jeg liker dog ikke lage mat, men min mann gjør, og jeg elsker å spise den.hehe. Til daglig studerer jeg til sykepleier. Jeg har to jenter!

Så dette var litt snålt. he he.

Hilsen Line

Skrevet

Line er min bestevenn, født sent på 70-tallet, slank og pen og toppkarakterer helt fra ungdomsskoe til ut universitetet. Venter sitt første barn som 30-åring og har nettopp kjøpt sin andre leilighet da med barnerom.

I tillegg til å være den beste samtalepartneren i verden.

Skrevet

NAVNEDEBATTEN!!!

La oss slippe navnetråder i dag da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...