Gjest Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 åssen allergimedisin mot pollen kan jeg ta?? kanke ha døra oppe i to minutter uten at jeg nyser meg ihjel. hjelper ikke at det er skamvarmt heller hehe
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Legen min har sakt ingen allergimedisin.....jeg dør snart av alle nysene mine men jeg holder ut!
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 ååååh blææ.. sjekk denne sia da http://www.dinside.no/php/art.php?id=385532 men så er det jo det. hvilke kan en da bruke.. jeg nyser jo gjerne heller enn at gullet mitt skal bli misdanna eller feilie noe å ikke få det noe godt.
1979 Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg fikk beskjed fra legen min at jeg kunne bruke loratadin..men er veldig skeptisk selv. tar det kun ved behov!
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Hmm.. kansje jeg skal ringe sykehuset og fastlegen.. bare for å få flere meninger.. kansje vente til svarene på blodprøvene er tilbake.. for tenk om det viser seg at det er noe jeg ikke skal ha :S vil jo ikke riske noe som helst
gla`mamma :) Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Har fått resept av legen på Lomudal øyedråper og nesespray og Polaramin allergi tabletter. De skulle visstnok være OK å ta ifølge legen..
Endeligtobarnsmamma Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 sjekk på www.felleskatalogen.no der er det en egen side med hvilke medisiner som er trygge og ta for gravide. Også kan du søke på andre medisiner og sjekke ut om det er trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå