Gå til innhold

symptomer ikm uke 24??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det med dere i uke 24- merker dere noe?

Jeg har ikm tirsdag 10, men testet svakt positivt på fredag.. Har ikke turt å teste en gang til, men skal teste imorgen tidlig, så krysser fingrene! Eneste er at jeg ikke har noen symptomer!!

Noen som kjenner noe??

-og lykke til alle sammen! Satser på mange februar-gull:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi! Spennede med svak positiv da!

Her er vel fraværet av symptomer det største symptomet *hehe* Kan godt fortsette slik så lenge testen er positiv ;-) Har ikm på torsdag, men venter nok til helgen før jeg tester.

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det med testinga?

Selv har jeg IKM torsdag 12. juni, og lovde meg selv å ikke teste før absolutt tidligst i morra. Men klarte jeg det?? Nei! kl 05.30 i morrest sprang jeg ned på badet og dro frem en QR, som selvfølgelig, men skuffende, var blenda hvit... Nå begynner jeg å miste troa og prøver å se frem mot neste syklus... Men det kan jo enda skje...

I forgår og i går hadde jeg skikkelig ømme bryster, mens i dag er de snart tilbake til normalen.

Jeg får prøve å smøre meg med tålmodighet, men lett er det jauggu ikke.

Hvordan går det med dere andre 24'ere??

Skrevet

Jeg er 1, snart 2 dager over nå!! Ikke testet, heller ingen symptomer... :s Får ikke lov av sambo å teste meg enda :P Han sier at TR brått kan komme og da er det bortkasta penger :P jaja=P Har sååå lyst til å teste, men vil at han skal få ta del i dette så han må få bestemme litt han også ;))

Skrevet

Ingen bebis på meg denne måneden, dessverre! Jaja, da kan jeg ta meg noe godt å drikke til maten i ferien alikevel ;-) Kanskje det blir "made in Spain"? La meg sitere min kjære i dag morges: Så lenge den ikke snakker spansk når den kommer ut og er brun i huden *hihi* Hadde vært noe mistenkelig!

Skrevet

Hehe :) Kos deg masse i spania :) Også håper jeg det blir "made in spain" baby på dere ;) Som ikke snakker spansk og er brun i huden selvfølgelig ;) hehe Kos dere masse :D

Selv er jeg nå toooo dager over IKM... Ingen sympt på verken mens eller graviditet... Men bestemt oss for å ikke teste før vi har flyttet inn i nytt hus ;) altså neste uke:P

Skrevet

Gratulerer til de som har positiv test! Håper at alt går bra videre også.

Jeg hadde ikm i dag, men negativ test i går så har mistet troen. Jeg hadde en liten blødning som varte i to dager for en uke siden. Jeg håpet at det var festeblødning, men nå må jeg vel innse at det var min første mensen etter forrige graviditet. Å jeg som har brukt så masse penger på eggløsningstester og graviditetstester :(, surt, men jeg klarte ikke la vær. Blir så gira når jeg først begynner å tenke i disse baner... Men hvordan kan jeg vite om det var mensen jeg hadde eller ikke? Skal jeg teste meg i morra også? Har jeg ikke hatt eggløsning likevel? Blir ikke klok på dette... Hvis noen har innspill blir jeg glad for det...

Skrevet

Kjøpr inn tester fra lavpris-tester.no. Så får du en indikasjon først. Så slipper du å kaste bort hundrelapper på tester :)

Jeg kjøpte selv 15 stk for 130 kr!

Lykke til.

Skrevet

Tr kom i dag, men det var ingen overraskelse. Det kunne vel knapt kalles 1pp da vi av ulike grunner ikke kunne starte prøvingen før på dag 20 i syklusen..haha. Må le av meg selv fordi jeg faktisk hadde et ørlite håp.. hehe. Så da tror jeg faktisk at jeg nå sier at vi går inn i vår 1pp. Har allerede funnet menstermin hvis jeg blir gravid og det blir 20 mars:) *le av seg selv*

Hadde vært kos å få en baby da, tidlig vår, varmere i været, trille tur..sukk.

Snart tar babysyken overhånd:) Neste onsdag setter vi i gang!

Skrevet

Vel, da er TR kommet på besøk til meg også :'(

3 dager for sent.. Dårlig gjort.. :P

Skrevet

ja det var dårlig gjort, kjipt når den kommer på overtid. Da er du med i ikm uke 28 klubben da? Prøvde å opprette en sånn en dag:) men ingen svarte. Var nok litt tidlig ute. Ligger vel på side 2 eller noe. Får håpe vi har bedre lykke i neste pp:)

Skrevet

ja :( krysser fingrene og det som krysses kan for oss ;)

Skrevet

Uff, leit å høre at det ikke ble noen februar- bebiser for dere..:(

Hadde vært koselig å hatt dere med i februarklubben!

Jeg hadde ikm igår, og ingen tegn til TR - tok en test igår som var positiv med det samme. Helt utrolig. Nå håper jeg bare at den lille spiren holder seg der og at alt går bra! Tror ikke det helt har gått opp for meg ennå:)

Ønsker dere lykke til i neste pp dere som fikk den teite TR!

Klem

Skrevet

En del av meg håper det bare er en liten blødning :P og at jeg kan ta en pos.test :P men vet det er å håpe for mye :P hehe.. Men er klar neste pp vi :D

Gratulerer til alle med positiv test :D

Skrevet

Gratulerer mummitrollet-06 og alle dere andre som er blitt gravide:)

Skrevet

hmmm... Vanligvis har jeg kraftig blødning fra dag 1. men nå ser det ut til å ha stoppet opp :s Begynte å blø pittelitt for noen få timersiden, byttet tamp. nå og nesten ikke blod:S This is new 4 me...

Skrevet

Heisann. Gratulerer saa kjempe masse alle som har blitt gravide:) Jeg har Ikm imorgen. Skal teste imorgen-tidlig, er saa spent at jeg ikke faar saave! Ingen tegn til at mensen skal komme. Krysser fingrene, og haaper paa at det staar "gravid" i displayet paa CB'en imorgen tidlig;) Lykke til i neste pp, alle som fikk mensen i denne pp! Klem

Skrevet

Vel TR i1dag før tida, det er vel ikke et symptom på annet enn: UKE 28'ere, here I come ...

Skrevet

hei alle sammen!

hadde IKM på tirsdag, men ingen tante kom.. superstressa og tenkte så det knaket!! tenk om jeg var!... fikk besøk av ei venninne samme dagen som jeg fortalte det til.. hun rødmet og kunne fortelle meg at hun var 6 uker på vei og hadde ikke fortalt det til noen... tror du vi blei gira da? hehe rett ned å teste med negativt resultat.. ja ja bedre lykke neste gang.. men alikevel nå er det torsdag og ingen tante rød... hmmm

Skrevet

Da har jeg testet og jeg har en spire i magen.. Håper den sitter i 9 mnd. Så jeg flytter over til 1.trimester..

Sender masse babystøv til dere andre ++++++++++++

Lykke til alle sammen...

Skrevet

Hmmm.. hadde ikm igår, men ingen tante på meg heller. Testet igår men negativ-test. Hadde ikke tid til å teste på morgenen, så testet ut på dagen. Så har fortsatt et bitte- lite håp:) Ingen tegn til at mensen kommer heller.

Skal kjøpe test idag, så det blir testing igjenn imorgen-TIDLIG;) Hehe..

Masse lykke til alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...