NyttNick Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Noen som har vært der? Vurderer å dra dit i år,men er litt i tvil. Har for meg at det er fullt av "sjarmerende" dritafulle ekle mannfolk.Hehe
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Har vært der et par ganger ja. Har du da tenkt å være med på hele showet med festivalcamp og alle dagene, eller bare 1 kveld? Jeg har bare vært der sånn 1 kveld, og da har min kjære vært i nærheten, så ingen "sjarmerende" menn som har prøvd seg, nei. Det kan det sikkert fort bli på festivalcamp ihvertfall. hehe... Skal du dra alene?
NyttNick Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2008 Blir nok å være der fredag og lørdag.Drar med typen og en kompis. Ikke at jeg bekymrer meg for at noen skal prøve seg,men synes folk som er så drita at de verken klarer snakke eller gå er litt ..ja hva skal man si.Hehe. Har ikke lyst til å overnatte i telt.Vil ha seng og dusj.Høres ut som den prinsessa Var det mye bråk der?Altså, i form av krangling ol.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 bråk, ja det var det sikkert, men jeg var vel en av de som krangla ihvertfall en av gangene... hehe... Seng og dusj, da må du ta inn på hotel, og det er langt fra festivalområdet. Og da anbefaler jeg deg å bestille med en gang, går utifra at det blir fort fullt, regner med at de som spiller tar inn der om de ikke har egne camping biler. Hvor er du fra?
NyttNick Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2008 Er fra finnmark,ikke såå langt unna tana..men nok langt at man ikke orker å dra hjem på natta Kanskje man finner seg en campinghytte.Alt må være bedre enn telt.Hehe Jaja,får se.Skulle hatt en campingvogn eller campingbil. Selv om jeg ikke tror jeg får problemer med å sove.Er mest redd for å bli slått ned eller noe mens jeg sover.Hehe.Skummelt med telt eller åpen himmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå