lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Synes jenta mi på 2,5 år er så flink å leke, hun leker rollespill "mamma vil du ha kaffe" og serverer med dukke koppene sine. Serverer oss "kaker" av dukke fatene og slike ting, leker at hun må gå med babyen(dukka) i barnehagen, går på jobb ol. kan ikke huske at guttungen gjorde det før han var myye eldre. Hva gjør andre 2,5 åringer?
NoDoubt Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Minste jenta vår gjør og det og har gjort det lenge. Storesøster var bare rett over 1 år da hun gjorde det. Hun var spesielt ivrig på dukkene og vogna. Gynget vogna så dukka fikk sov e o.l. Styrte og stelte med dyber og tepper.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Poden vår leker også sånn, veldig flink til rollelek. leker det masse med bamsene sine også. Men han elsker å snekre, arbeidshansker, spiker og hammer, da er han i himmelen :-)
2005&2010 Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Her er det ikke lek med dukker. Hun skal bare kjøre rundt med bilene sine, leke med traktor og tog. Og nå i det siste har hun blitt interessert i fly. Skikkelig guttejente =)
prekæs Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Han kan utrolig mange sanger og da snakker jeg alle vers og Prøysen og Egner. Alle vers pluss noen ekstra han dikter selv. Og er flink med bilmerker.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Tuppa ble 2 år i begynnelsen av april og har holdt på med slik rollelek siden hun begynte i barnehagen hvertfall (om ikke lenger), da var hun 17 mnd Utrolig morro at de kan leke sånn synes jeg,, her om dagen lekte hun med dukken sin og dukken trengte å bli kjeftet litt på (den ville ha is med nonstop på i butikken tydeligvis), få kos og trøst når den datt å slo seg, hun forklarte at babyen måtte vente med å få smokken til de kom frem osv jeg måtte bite meg så hardt i kinnene for ikke å le av henne, hun levde seg ordentlig godt inn i leken vet ikke når det er normalt at de begynner foresten har ingen å sammenligne med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå