Verdens tøffeste mamma Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Har hatt omganssyke her i huset siden søndag. Oppkastet gav seg etter etpar dager. Jeg og min mann er helt friske fra alt men lille-mor har enda skikkelig diare.. Om med skikkelig mener jeg at det renner over i bleia.. En uke idag..Vanlig det???
NoDoubt Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Det er ikke unormalt. Men kanskje greit med en lege-sjekk i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå