Muffinsmamma Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Syns det virker som mange her inne ikke har sånn kjempestort sosialt behov, å komme seg ut på byen eller drikke seg litt full iblant. jeg har ikke hatt det før nå, med et barn på 2 år merker jeg at jeg trenger å komme meg ut litt, treffe nye mennesker, kjenne at jeg fortsatt er meg selv. hvordan er det for dere andre?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Har en vennegjeng som treffes ca annenhver mnd.. Vedig godt og ikke minst koselig å komme seg ut blandt venner litt!
*ale* Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Klart jeg har... kommer til å bli depressiv hvis jeg ikke skal ha kontakt med venninnene mine og komme meg ut og ta et par- fem øl av og til.....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Tar etpar glass vin i helgene her hjemme, jeg:0) Sammen med mannen eller eventuelt venner. Er jo ute "på byen" en sjelden gang, men er ikke ute lenge. Føler meg helt som meg selv i hverdagen, jeg:0) Trenger ikke gå ut på byen for å få bekreftet det. Men synes det er helt greit om andrte gjør det!! Har forresten venninnekvelder hjemme hos hverandre hver tirsdag. Får skravlet MASSE på disse kveldene.
2005&2010 Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er hjemmeværende og har ei jente på 2,5 år. Merker at jeg vil mere ut å treffe mennesker. Ikke sånn at jeg måå drikke meg full å slik, men synes det er kjempegøy å bli med ei venninne ut på byn iblant å bli litt brisen=).
Ravna Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ikke noe behov for å dra på byen eller drikke meg full, men jeg er veldig glad i vennesammenkomster. Synes det er mye mer sosialt enn en rotbløyte på byen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har behov for det .Jeg tar meg en fest når jeg har lyst og går ut på byen .Ikke akkuratt nå da ,for jeg er gravid ,men ellers gjør jeg det.:)Slutter ikke og være meg selv ,selvom jeg har blitt mamma. Tror det er sund og komme seg ut litt jeg.
Verbena Skrevet 8. juni 2008 #8 Skrevet 8. juni 2008 Om jeg ikke hadde kunnet være sosial uten ungene hadde jeg blir tusete og gal til slutt. Har verdens herligste naboer som vi ofte sitter ute sammen med på kveldene både på ukedager og i helgene, noe som er kjempe koselig. I tillegg har vi et fantastisk arbeidsmiljø på jobb, så det skjer ofte at jeg treffer folk derfra også når jeg har fri. Mannen min er den typen som trives godt hjemme og er glad i å ha besøk, så stortsett hver fredag har han besøk av kompiser og jeg drar bort på besøk eller ut på byen eller på fest. Og de 3ukene jeg skal være her i sommer for å jobbe uten mann og barn vil bli brukt til å jobbe, være super sosial, drikking, og soving!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Må legge til at det vi gjør er å spise middag og gå på kino.. Er aldri ute på fest..
Muffinsmamma Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2008 tror jeg også! har ikke hatt behov for det på to år, men plutselig kom det litt sånn kastet på meg. er nesten overrasket over meg selv, men det var jo "sånn" jeg var før i tida, elsket å gå ut og ta et par øl og være sosial og møte mennesker. merkelig å ha liksom kommet tilbake til det stadiet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå